A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

... sau cauta un termen in dictionar

Definitia pentru "comisie parlamentara" in dictionarul Manager.ro

Comisie ce are ca sarcina sa studieze proiectele de acte normative, sa cerceteze unele fapte pentru a informa parlamentul.

Alti termeni asemanatori: comisie de arbitraj, comisie de conciliere, comisie, comisie parlamentara, fractiune parlamentara, imunitatea parlamentara


6 articole din manager care contin termenul "comisie parlamentara"


Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE


Mihai Balescu
Editorial de Mihai Balescu

Poate un salariat sa schimbe in instanta rezultatul evaluarii facute de angajator?


In Romania, in fiecare an, cateva zeci de mii de salariati isi dau in judecata angajatorii. Cele mai frecvente motive sunt legate de plata sau recalcularea unor drepturi banesti, de aplicarea (abuziva, in viziunea salariatilor) a unor sanctiuni disciplinare si, cum era de asteptat, de contestarea unor decizii de concediere pentru necorespundere profesionala. Da, salariatii sunt nemultumiti de faptul ca au fost concediati si solicita reintegrarea pe postul ocupat anterior, sustinand ca evaluarea in baza careia s-a luat masura concedierii nu reflecta realitatea. Poate un salariat sa conteste rezultatul evaluarii care i se face periodic? Poate,...
Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Manager de succes in Era Digitala - 7 instrumente utile care-ti usureaza munca


Mediul nostru de business s-a schimbat radical in ultimii ani, iar tehnologia joaca un rol decisiv in modul in care gestionam timpul, echipele si resursele. Ca manager, presiunea de a ramane competitiv in era digitala este imensa, dar vestea buna este ca nu esti singur in aceasta lupta. Exista instrumente care iti pot transforma complet modul de lucru, reducand stresul si crescand productivitatea. Noi am ales sa discutam astazi despre 7 dintre ele si sa le impartasim cu tine!     1. Trello – Organizeaza-ti proiectele ca un profesionist   Gestionarea proiectelor poate fi o bataie de cap, mai ales...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x