Evolutia a fost sustinuta in special de marcile Bucegi si Ciuc, tot mai populare in randul amatorilor de bere. Raportul financiar realizat de Heineken arata ca brandurile amintite au beneficiat de o crestere in privinta distributiei si a investitiilor in zona de marketing si promovare.
Heineken a crescut in Romania, Austria, Serbia, Germania si Belarus, dar a scazut in Rusia, Polonia, Grecia, Ungaria, Croatia si Cehia. La nivel regional, vanzarile celebrului brand de bere s-au ridicat la 3,1 miliarde de euro. Profitul EBIT (Earnings Before Interest and Taxes-profitul inregistrat inainte de plata taxelor) s-a situat la 363 milioane de euro.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212