Visati la un contact center modern pentru compania dumneavoastra? Participati la concursul Interactive Intelligence!
interactive intelligenceconcurscontact centerechipamentevanzari
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, lanseaza competitia Customer Experience Makeover: Contact Center Style.
Concursul se adreseaza companiilor din intreaga lume, indiferent de dimensiune, aflate in cautarea unei transformari gratuite a tehnologiilor, echipamentelor si facilitatilor utilizate in centrele de contact. Transformarea va include furnizarea tehnologiei in cloud destinata centrelor de contact, oferita de Interactive Intelligence, precum si accesoriile hardware asociate, telefoane, casti, software CRM, statii de lucru, monitoare, mobilier, servicii de design interior si servicii de training si consultanta.
„Business-ul nostru consta in a ajuta centrele de contact sa imbunatateasca experienta oferita clientilor lor. Cu acest obiectiv in minte, am creat acest concurs pentru a prezenta diferenta pe care cele mai noi tehnologii, echipamente si practici o pot face in furnizarea celei mai bune experiente pentru clienti. Asteptam cu nerabdare sa ii oferim norocosului castigator ocazia de a-si incanta clientii, prin transformarea serviciilor intr-un avantaj competitiv”, a declarat Joe Staples, Chief Marketing Officer, Interactive Intelligence.
Interactive Intelligence va furniza toate echipamentele software si hardware necesare centrelor de contact, implementarea urmand sa fie realizata in cloud. In plus, va oferi si servicii de training si consultanta. Ceilalti sponsori, parteneri Interactive Intelligence, vor furniza tehnologii, echipamente si servicii suplimentare. Printre sponsorii confirmati pana in momentul de fata se numara Contact Center Compliance, OrgSpan, Plantronics si Zendesk.
Castigatorul competitiei Customer Experience Makeover va fi desemnat de un juriu format din specialisti Interactive Intelligence si va fi anuntat in cadrul evenimentului global organizat anual de companie pentru clienti si parteneri, INTERACTIONS 2014, ce va avea loc in perioada 2 – 5 iunie 2014, in Indianapolis, Indiana, SUA. Castigatorul nu trebuie neaparat sa fie prezent la eveniment pentru a putea fi validat.
Pe toata perioada concursului, Interactive Intelligence va urmari transformarea centrului de contact castigator, prin intermediul fotografiilor, clipurilor video si articolelor postate pe blog.
Candidatii se pot inscrie pana pe 30 aprilie, regulile concursului si formularul de inscriere fiind disponibile pe www.inin.com/cxmakeover.
Toti candidatii vor fi luati in considerare, in afara companiilor care au initiat deja discutii de vanzari cu Interactive Intelligence sau unul dintre distribuitorii sai.