UPS urca in top 50 cele mai valoroase branduri globale in 2014
viitoristoriicompaniiclientiupsclasamentgabriela nartea
UPS este si in 2014 unul dintre cele mai valoroase branduri globale, potrivit Brand Finance, agentia de consultanta independenta in evaluarea brandurilor.
Clasamentul realizat de Brand Finance, disponibil pe enciclopedia online Brandirectory, regrupreza cele mai valoroase 500 de branduri din lume in 2014. UPS este singura prezenta in top 50 din domeniul logisticii si curieratului si este cel mai valoros brand din aceasta industrie, potrivit clasamentului.
Compania din Atlanta ocupa pozitia a 48-a (in urcare cu 1 pozitie fata de anul trecut), cu un rating de AA+. Aceasta plaseaza brandul intre „foarte puternic” si „extrem de puternic”.
„Brandul UPS este extrem de apreciat in randul clientilor nostri datorita solutiilor inovatoare adaptate industriei pe care le oferim pentru un management mult mai eficient al lantului de aprovizionare”, a declarat Alan Gershenhorn, Director de Vanzari, Marketing si Strategie in cadrul UPS. „Investitiile pe care le avem in vedere vor contribui in viitor la ocuparea unei pozitii si mai bune in acest clasament”.
Brand Finance, cu sediul la Londra, realizeaza acest clasament inca din 2007. Metodologia folosita de agentie implica determinarea valorii businessului unei companii, calculand ulterior valoarea brandului ca procent din aceasta.
Valoarea brandului este calculata ca nivel al redeventei pe care o companie ar trebui sa o plateaca pentru a-l folosi, daca brandul nu i-ar apartine (metoda aplicata se numeste royalty relief). In plus, brandurilor le este acordat un rating (de la D la AAA+) pe baza unui sistem numit Indicele Brand Strength, care analizeaza, printre altele, riscurile si potentialul acestor branduri in raport cu concurentii, in mod similar cu un rating de credit.
„Prezenta intre cele mai valoroase branduri din lume confirma faptul ca UPS este apreciat atat in randul clientilor, cat si in mediul de afaceri global. Este rezultatul unei istorii de peste 100 de ani a brandului si a strategiei sale de dezvoltare pe termen lung. Suntem mandri ca reusim cu succes sa le oferim acces la cele mai bune servicii din logistica si curierat partenerilor nostri din Romania. Acest lucru ne incurajeaza sa continuam sa furnizam servicii imbunatatite si pe viitor”, a declarat Iulia Gabriela Nartea, country manager, UPS Romania, Grecia, Ungaria.