Unde e criza? Romanii au facut cumparaturi masive, vrajiti de reduceri. Nu s-au uitat la bani cand a fost vorba despre haine de firma
criza economicacumparaturi onlinee-commence
Campania de Black Friday 2022 s-a incheiat cu un succes rasunator pentru unii retaileri din Romania. Conationalii nostri au profitat la maximum de reducerile de pret si au facut achizitii substantiale. Mare "bataie" a fost pe magazinele online, mai ales cele ce vand haine si accesorii.
Nici nu zici ca ne confruntam cu atat de multe probleme economice, daca asculti reprezentantii marilor magazine din Romania. De exemplu, reprezentantii FashionDays spun ca, in perioada de Black Friday, au reusit sa vanda peste 550.000 de produse.
Aici, valoarea medie a unei comenzi a fost de 430 de lei (valoare TVA inclusa), iar pretul mediu pe produs a fost de 218 lei, in crestere cu 23% fata de anul precedent. Astfel, se observa o inclinatie tot mai mare a cumparatorilor romani pentru produsele premium.
Romanii, tot mai dornici sa cumpere produse premium. Valoarea medie a unui produs cumparat "sare" de 200 de lei
"
Black Friday a fost si anul acesta o oportunitate pentru clienti de a descoperi cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, oferta de anul acesta reprezentand cea mai mare valoare de stoc de pana acum. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 430 de lei (valoare TVA inclusa), iar pretul mediu pe produs a fost de 218 lei, in crestere cu 23% fata de anul precedent, semn ca, mai mult decat oricand, clientii au preferat produsele premium, produse pentru care au asteptat Black Friday pentru a obtine cel mai bun deal din an, respectiv cel mai bun raport calitate-pret.
A fost si prima editie in care clientii Genius au beneficiat de 10% extra reducere la produse premium, motiv pentru care peste 40% din valoarea comenzilor a fost realizata de acestia. O premiera pentru aceasta editie a reprezentat-o si serviciul Dressing Room, care permite plata in patru rate, 7% din valoarea comenzilor fiind realizate cu acest serviciu", a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Conform acestuia, comenzile platite cu cardul au reprezentat 51% din totalul comenzilor si peste 60% dintre clienti au ales optiunea sustenabila si rapida oferita de retailer pentru livrarea comenzilor, respectiv, in easybox. De asemenea, se pare ca 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentata de clienti Genius, iar 7% din valoarea comenzilor platite a fost cu serviciul Dressing Room ce permite plata in 4 (patru) rate.
Printre marcile preferate, anul acesta s-au remarcat Tommy Hilfiger, Guess, adidas Performance, UGG sau Nike.
Foto: pixabay.com