Transgaz recruteaza administratori profesionisti

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Transgaz recruteaza administratori profesionisti Transgaz recruteaza administratori profesionisti
de Manager.ro la 12 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
transgazadministratoridocumenteactionariproceduraselectie

Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie a selectat asocierea formata din SC Quest Advisors SRL si SC Transearch International SRL pentru a asista Ministerul Economiei, prin OPSPI, in procesul de recrutare al candidatilor-membri in consiliul de administratie de la Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale "Transgaz" SA.

Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale "Transgaz" SA are ca scop indeplinirea strategiei nationale stabilite pentru transportul, tranzitul international, dispecerizarea gazelor naturale si cercetarea-proiectarea in domeniul transportului de gaze naturale prin efectuarea, cu respectarea legislatiei romane, de acte de comert corespunzatoare obiectivului de activitate aprobat prin Actul Constitutiv. Capitalul social este detinut in proportie de 73,50% de Statul Roman, reprezentat de Ministerul Economiei. SC Fondul Proprietatea SA detine 14,98% din capitalul social, iar 11,50% sunt detinute de alti actionari.

Care sunt atributiile administratorilor?

Lista completa se regaseste in Actul Constitutiv al companiei, in Legea societatilor comerciale nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si in OUG nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

In cadrul procesului de recrutare si selectare administratori, pot depune candidaturi persoane fizice romane sau straine sau persoane juridice inregistrate in Romania sau in alte state, cu experienta in activitatea de administrare/management a unor intreprinderi publice profitabile sau a unor societati comerciale profitabile din zona intreprinderilor publice.

Criterii de recrutare si selectare

Candidatii trebuie sa aiba minim 10 ani experiente profesionala, din care minim 5 ani in functii de administrare/conducere. Ei trebuie sa fie absolventi de studii superioare si trebuie sa cunoasca limba romana sau o limba de circulatie internationala. Persoanele juridice vor fi specializate in administrarea afacerilor din sectorul energetic, cu o experienta de minim 5 ani. Este necesara experienta persoanelor fizice sau juridice in functii de administrare/conducere in companii cu o cifra de afaceri de minim 100 milioane euro sau 1.000 angajati.

Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze (pentru candidatii romani) si cunoasterea limbii romane (pentru candidatii straini). De asemenea, vor fi preferati absolventii unei specializari/master in domeniile: management/marketing/juridic/economic/tehnic.

Alte avantaje: cunostinte aferente legislatiei din domeniul de activitate al intreprinderii publice; cunostinte in domeniul pietelor de capital si relatia cu investitorii; experienta atat companii locale, cat si internationale; experienta relevanta in cadrul persoanelor juridice de drept public sau de drept privat; experienta in relatia cu autoritatile publice, autoritatile de reglementare si supraveghere; cunostinte de guvernanta corporativa; viziune strategica demonstrata; abilitati de comunicare interpersonala; profesionalism.

Reguli cu privire la procesul de selectie

-Pot fi selectati cel mult 2 (doi) membri din randul functionarilor publici sau a altor categorii de personal din cadrul Ministerului Economiei in calitate de autoritate publica tutelara sau din cadrul altor autoritati sau institutii publice.
-Din cadrul noului Consiliu de Administratie, cel mult 2 (doi) membri vor putea fi desemnat administratori executivi.
-Cel putin una dintre persoanele selectate trebuie sa aiba o experienta de minim 5 ani in domeniul gazelor naturale.
-Cel putin unul dintre membrii Consiliului de Administratie trebuie sa aiba studii economice si experienta in domeniul economic, contabilitate, audit sau financiar, de cel putin 5 ani.

-O persoana fizica poate exercita concomitent cel mult 5 mandate de administrator si/sau de membru al consiliului de supraveghere in societati pe actiuni/intreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei.
-In mod obligatoriu, in selectia candidatilor se va avea in vedere evitarea situatiilor de conflict de interese sau incompatibilitati.
-Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie selectati trebuie sa fie formata din administratori neexecutivi si independenti in sensul art 138² din Legea nr. 31/1990.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii persoanelor fizice:

1. Opis;
2. Curriculum Vitae;
3. „Oferta tehnica”- in cadrul careia candidatul va detalia modul in care indeplineste fiecare dintre criteriile cuprinse in Anuntul de selectie;
4. Cel putin doua scrisori de recomandare;
5. Declaratie pe propria raspundere privind lipsa antecedentelor penale (Formular nr. 3);
6. Declaratie pe propria raspundere privind neinscrierea pe lista cuprinzand administratorii carora li s-a revocat mandatul din motive imputabile lor (Formularul nr. 4);
7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia de conflict de interese -(Formularul nr. 1);
8. Declaratie pe propria raspundere mentionand daca detin sau nu statutul de „independent” in sensul Art. 138² din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare (Formularul nr. 2).
9. Copie dupa actul de identitate.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii persoanelor juridice:

-Prezentarea cat mai detaliata a societatii si a proiectelor similare;
-Documente din care sa rezulte cifra de afaceri realizata din obiectul de activitate al administrarii afacerilor;
-Prezentarea reprezentantului care urmeaza a fi desemnat, insotit de documente corespunzatoare si prevazute pentru depunerea candidaturii de catre persoanele fizice;
-Cazier judiciar si fiscal sau echivalent;

-Certificat constatator sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, durata societatii, precum si faptul ca societatea este in functiune (nu a intrat in faliment ca urmare a hotãrarii pronuntate de judecãtorul-sindic, nici in insolventa, concordat preventiv);

-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in conflict de interese.

Candidaturile si documentele solicitate prin prezentul anunt vor fi trimise/ depuse cu confirmare de primire pana cel tarziu in data de 13.03.2013, orele 16.00, pe suport hartie, in plic inchis si sigilat, pe care se va mentiona: „Procedura de recrutare si selectie pentru pozitia de Administrator neexecutiv al S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, Nume Prenume”, la adresa secretariatul O.P.S.P.I., Calea Victoriei, nr. 152, et. 5, cam 515, sector 1, Bucuresti, cod postal 010096, Romania, precum si in format electronic, pe adresa de e-mail aplicatii.transgaz@questadvisors.eu .

Depunerea pe suport hartie a tuturor documentelor pentru candidatura, solicitate prin prezentul Anunt de selectie, este obligatorie.

Imposibilitatea transmiterii pe suport hartie, in termenul indicat, a tuturor documentelor solicitate atrage dupa sine excluderea din procedura de recrutare si selectie.

Prin transmiterea aplicatiei, candidatii isi dau acordul implicit ca datele lor personale sa fie procesate in scopul procedurii de recrutare si selectie.

Autoritatea tutelara isi rezerva dreptul de a intervieva numai candidatii selectati si de a renunta la procesul de selectie oricand pe parcursul derularii procedurii.

Candidatilor selectati pentru interviu li se pot cere documente suplimentare de natura sa probeze experienta lor sau statutul profesional.

Candidatii participanti la procesul de selectie vor trebui sa aiba in vedere faptul ca, in urma procesului de selectie, desemnarea administratorilor se face de catre Adunarea Generala a Actionarilor societatii comerciale, la propunerea actionarului Ministerul Economiei.

Ultimele NOUTATI

Importanta cantarului de colectare cu aport voluntar (CAV) in optimizarea gestionarii deseurilor
Business

Importanta cantarului de colectare cu aport voluntar (CAV) in optimizarea gestionarii deseurilor

today08 Ian. 2025
Iarna nu a trecut! Exemple de produse utile din oferta unui magazin de piese auto
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul auto

Iarna nu a trecut! Exemple de produse utile din oferta unui magazin de piese auto

today08 Ian. 2025
Romania intra in 2025 cu stangul. Suntem plini de datorii!
Economie

Romania intra in 2025 cu stangul. Suntem plini de datorii!

today08 Ian. 2025
Ce stim pana acum despre BUGETUL ROMANIEI pe 2025 - planurile care se fac la Palatul Victoria
Ultimele stiri economice

Ce stim pana acum despre BUGETUL ROMANIEI pe 2025 - planurile care se fac la Palatul Victoria

today08 Ian. 2025
25 de sfaturi legate de BANI, obligatorii in 2025 pentru romanii de peste 40 de ani
Banii tai - sectiune de educatie financiara

25 de sfaturi legate de BANI, obligatorii in 2025 pentru romanii de peste 40 de ani

today08 Ian. 2025
Incepe perioada de reduceri sau de tepe? Cum sa va dati seama daca ofertele din magazine sunt reale, in luna ianuarie
Ultima ora

Incepe perioada de reduceri sau de tepe? Cum sa va dati seama daca ofertele din magazine sunt reale, in luna ianuarie

today08 Ian. 2025
Ai nostri au pus mana pe munca? Scade numarul somerilor in 2025
Ultimele stiri economice

Ai nostri au pus mana pe munca? Scade numarul somerilor in 2025

today08 Ian. 2025
Steag rosu pentru mediul privat! Scade numarul strainilor care au curaj sa deschida firme in Romania
Companii

Steag rosu pentru mediul privat! Scade numarul strainilor care au curaj sa deschida firme in Romania

today08 Ian. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Romania intra in 2025 cu stangul. Suntem plini de datorii!
Economie

Romania intra in 2025 cu stangul. Suntem plini de datorii!

today08 Ian. 2025
Ce stim pana acum despre BUGETUL ROMANIEI pe 2025 - planurile care se fac la Palatul Victoria
Ultimele stiri economice

Ce stim pana acum despre BUGETUL ROMANIEI pe 2025 - planurile care se fac la Palatul Victoria

today08 Ian. 2025
25 de sfaturi legate de BANI, obligatorii in 2025 pentru romanii de peste 40 de ani
Banii tai - sectiune de educatie...

25 de sfaturi legate de BANI, obligatorii in 2025 pentru romanii de peste 40 de ani

today08 Ian. 2025
Incepe perioada de reduceri sau de tepe? Cum sa va dati seama daca ofertele din magazine sunt reale, in luna ianuarie
Ultima ora

Incepe perioada de reduceri sau de tepe? Cum sa va dati seama daca ofertele din magazine sunt reale, in luna ianuarie

today08 Ian. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x