Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Interbrand a lansat clasamentul primelor 100 de branduri din lume, pozitionand fiecare companie in functie de valoarea marcii.
Statele Unite ale Americii domina top 10, in timp ce Europa se situeaza ceva mai in urma. N-avem insa de ce sa ne fie rusine; nu este usor sa concurezi cu Ronald McDonald, cand prima ta limba nu este engleza.
Cel mai tare brand european s-a pozitionat pe locul 12. In topul 100, au ajuns 37 de marci europene, care variaza de la automobile la haine, produse alimentare si telefoane mobile.
20. Hermes, Franta Pozitionare generala: 66 Valoare brand: 5,35 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 69
19. Adidas, Germania Pozitionare generala: 60 Valoare brand: 6,15 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 62
18. Audi, Germania Pozitionare generala: 59 Valoare brand: 6,17 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 63
17. Nestle, Elvetia Pozitionare generala: 55 Valoare brand: 6,61 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 57
16. AXA, Franta Pozitionare generala: 53 Valoare brand: 6,69 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 56
15. Danone, Franta Pozitionare generala: 52 Valoare brand: 6,93 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 58
14. Volkswagen, Germania Pozitionare generala: 47 Valoare brand: 7,85 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 53
13. Siemens, Germania Pozitionare generala: 46 Valoare brand: 7,90 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 49
12. Zara, Spania Pozitionare generala: 44 Valoare brand: 8,06 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 48
11. L'Oreal, Franta Pozitionare generala: 40 Valoare brand: 8,69 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 45
10. Gucci, Italia Pozitionare generala: 39 Valoare brand: 8,76 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 44
9. HSBC, Marea Britanie Pozitionare generala: 32 Valoare brand: 11,79 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 32
8. Ikea, Suedia Pozitionare generala: 31 Valoare brand: 11,86 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 28
7. Nescafe, Elvetia Pozitionare generala: 30 Valoare brand: 12,15 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 27
6. SAP, Germania Pozitionare generala: 24 Valoare brand: 14,54 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 26
5. H&M, Suedia
Pozitionare generala: 21
Valoare brand: 16,45 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 21
4. Louis Vuitton, Franta Pozitionare generala: 18 Valoare brand: 23,17 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 16
3. BMW, Germania Pozitionare generala: 15 Valoare brand: 24,55 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 15
2. Nokia, Finlanda Pozitionare generala: 14 Valoare brand: 25,07 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 8
1. Mercedes, Germania Pozitionare generala: 12 Valoare brand: 27,44 miliarde dolari Pozitionare in 2010: 12
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"