TimeOut revine in Romania
timeoutkenvelomagazinfrancizaparteneriatactiuni
Grupul Kenvelo, cu afaceri de aproximativ 20 milioane de euro anul trecut si cu o retea de 70 de magazine sub numele de Kenvelo, Tom Tailor si Lee Cooper, va dezvolta brandul american TimeOut.
"Vom deschide primele unitati in AFI Palace Cotroceni, Carrefour Orhideea si in Fashion House Outlet. Am ales aceste locatii pentru ca vrem sa testam piata si potentialul brandului, de aceea vom merge intr-un mall, intr-un shopping center si intr-un outlet", spune Philippe Besadoux, cel care conduce grupul Kenvelo.
Besadoux sustine ca nu este vorba despre o franciza, ci despre un parteneriat intrucat actionarii Kenvelo detin o participatie in cadrul TimeOut.
Nici in cazul celorlaltor branduri nu este vorba despre o franciza.
Tom Tailor este adus in joint-venture impreuna cu compania-mama, iar cu Lee Cooper au un contract de productie la nivel mondial.
Tot Besadoux declara ca este in discutii cu un al cincilea brand pentru a-l aduce pe piata locala.
"In cazul TimeOut ei ne-au contactat pe noi. Ne-au spus ca vor sa fie in Romania din nou. Brnadul a mai fost prezent, insa in sistem de franciza, adus de altcineva. In timpul crizei magazinele au fost inchise, iar noi o luam de la zero", spune Besadoux.
Daca cele trei magazine vor merge bine, pana in 2013, vor fi 13 locatii.
Francezul spune ca a luat decizia de a aduce noi branduri in grup, ajutat fiind de discutiile cu proprietarii de spatii, dar si cu bancile.
"Mall-urile te privesc diferit cand ai patru branduri in portofoliu si este evident ca ai alta forta in negocierile privind spatiul si chiria. Mai mult, acum chiar si bancile ne cauta, insa noi continuam sa ne extindem cu sprijinul actionarilor", spune francezul.