TeCOMM: Top 3 elemente cheie pentru succesul unui magazin online
magazin onlinetecommplatforme onlinecomert electronic
Platformele magazinelor online trebuie sa fie performante si sa ofere servicii de calitate. Potrivit statisticilor din 2017, persoanele cu varsta cuprinsa intre 53 si 71 de ani petrec 4 ore pe saptamana sa cumpere online, in timp ce generatia Millenials petrece aproximativ 6 ore, la fel de mult timp ca in viata reala, informeaza bigcommerce.com.
Platforme online, plati in mediul online, comportamentul consumatorului sau vanzarile in online sunt doar cateva din temele ce vor fi dezbatute intre
26 si 27 aprilie in cadrul
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, punctul de intalnire pentru
peste 250 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in comertul electronic.
Platforme ce ajuta magazinele online
Una dintre platformele de renume care vine in sprijinul proprietarilor de magazine online este Exponea, ce ajuta la colectarea si analizarea informatiilor pe care le detin. In calitate de director regional,
Jakub Minks (Regional Director, Central&Eastern Europe, Exponea) este responsabil de vanzari, servicii sau suport pentru 11 tari centrale si din Europa de Est. Jakub este doctor in genetica si a petrecut 10 ani in cercetare inainte sa intre in sectorul business. Combinandu-si gandirea analitica cu intelegerea reala a lumii de afaceri, Jakub aduce valoare, substanta si intelegere clientilor sai.
Platforma online reprezinta unul dintre elementele cheie in eCommerce, insa succesul business-ului online depinde si de continutul care trebuie indexat.
„Activitatea de optimizare SEO a devenit tot mai complexa, tot mai apropiata de ce inseamna marketingul online in general. Pentru listarea organica pe care Google o ofera, acesta ia in calcul indicatori noi de prezenta a unui brand in retele sociale, in site-uri de video streaming precum Youtube, in site-uri de specialitate, in site-uri de stiri, in forumuri, in bloguri... si asa mai departe. Google observa prin algoritmii sai cum utilizatorii interactioneaza cu continutul pe care-l creezi (indicatorii de user experience). Astfel activitatea de optimizare SEO a inceput sa ocupe tot mai mult din ceea ce reprezinta marketingul online”, declara
Ovidiu Joita (CEO, Iagency), profesionistul in SEO si marketing online de peste 15 ani avand in portofoliul sau companii precum: DCnews, Floria, Totalsoft sau Retargeting.
Relatia cu clientii influenteaza imaginea magazinului online
88% dintre cumparatorii online sunt influentati de serviciile de call-center atunci cand fac cumparaturile online, iar 95% povestesc experientele negative avute cu magazinele in mediul online, potrivit statisticilor furnizate de Zendesk, compania de software care colaboreaza cu peste 200.000 de organizatii internationale.
In Romania, Mediatel Group condusa de
Dan Mazilu, speaker in cadrul TeCOMM, ofera servicii si solutii complete pentru clienti de pe toate continentele. Mediatel a fost desemnata ca fiind una dintre cele mai puternice companii romanesti intre 2015 si 2016, fiind in top 4% companii care indeplinesc criteriile de eligibilitate. Dan Mazilu, fost olimpic la matematica, a absolvit cursurile Politehnicii din Bucuresti in 1990 si de mai bine de 20 de ani este liderul companiei Mediatel. In cadrul TeCOMM, Mazilu va participa alaturi de proprietarii magazinelor online la
forumul TeCOMM Cross-border din 26 aprilie pentru a prezenta
modalitatile de extindere a business-urilor online.
Ce sta in spatele succesului magazinelor online
Unul dintre magazinele online ce au reusit sa dezvolte relatii de succes cu clientii si sa se impuna pe piata este
ECCO Shoes prin Victor Tighinean (General Manager pentru Romania, Ungaria, Slovenia, Croatia si Serbia la ECCO Shoes). Victor Tighinean a inceput bussines-ul in industria incaltamintei in 1998 cu cateva magazine multibrand, iar in 2004 a obtinut Masterfranciza ECCO pentru Romania si Republica Moldova, cand a deschis primul magazin ECCO in Cluj-Napoca. In prezent, detine 24 de magazine ECCO, iar din 2000 dezvolta business-ul magazinului online prin strategia omnichannel.
Inca de la infiintare, ECCO are sediul central in Danemarca si are peste 19.500 de persoane angajate din 50 de nationalitati din intreaga lume. Victor Tighinean va prezenta in cadrul TeCOMM ce se afla in spatele povestii de succes si modalitatile prin care reuseste sa creasca magazinele online in functie de
profilul clientilor internationali.
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agentia Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei de eCommerce. Intre 26-27 aprilie la Radisson Blu Hotel*****, TeCOMM include prezentari, dezbateri si workshopuri sustinute de
speakeri de renume la nivel international precum:
Richard Prenderville (CMO & Founder, Peloton Digital Marketing Group),
Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace),
Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley's Innovation Lab),
Carlo Terreni (Netcomm Suisse, General Director),
Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) sau
Kunle Campbell (Advisor & Ecommerce Growth Consultant,2X eCommerce). An de an, TeCOMM aduce impreuna proprietarii magazinelor online si profesionistii in eCommerce cu scopul de a impartasi solutii practice din comertul electronic. Inscrierile se fac
aici>>
Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:
Parteneri: Citi Bank, Exponea, Iagency, Mediatel Group, Retargeting.biz, Hostvision, Proclick, Content Speed, DWF, Profitshare, Muehle, Mihai Sosa, Customsoft, Credius, C-Solutions, DHL
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
Sustinut de: Mready, MxHost, Conectoo
Official Car: Midocar
____________________
Persoana de contact: Madalina Hodorog, Project Manager Libero Events, madalina@liberoevents.ro, 0741401399
Pagina de Facebook: https://www.facebook.com/TeCommRO/?ref=bookmarks