„Comertul electronic este un domeniu cu ascensiune rapida, dar multi dintre marketerii online nu obtin rezultatele maxime din campanii pentru ca se concentreaza doar pe tehnologie. Cele mai eficiente instrumente de persuasiune sunt adanc inradacinate in creierul nostru. Pe durata prezentei mele la TeCOMM, voi expune cele mai puternice principii de neuromarketing care influenteaza subconstientul vizitatorului magazinului tau online!”, declara speakerul de origine americana.
In prezent CEO SiteTuners si autor al bestsellerului „Landing Page Optimization”, Tim Ash este pionier in materie de optimizare a ratei de conversie. In ultimii 20 de ani, companii precum Sears, Google, Expedia, eHarmony, Facebook, American Express, Canon, Nestle, Symantec, Intuit, Autodesk sau Yahoo! au beneficiat de capacitatea inovativa a lui Tim de a intelege comportamentului consumatorului, neuromarketing sau testari pe landing page.
Principalele puncte de discutie pe care Tim le pregateste pentru comunitatea TeCOMM:
De ce avem trei creiere si care este, de fapt, cel responsabil de achizitia online;
Cum limitam supra-aglomerarea optiunilor si indrumam oamenii catre rezultatul dorit;
Tehnici de framing and bracketing pentru valorificarea cotinutului din magazinul online;
Aplicatii practice pentru campaniile online.
Pe langa serviciile de consiliere strategica, Tim este keynote speaker, recunoscut in domeniul marketingului digital si prezent la conferinte de nivel mondial precum: Content Marketing World, DreamForce, Inbound, Internet Retailer, Affiliate Summit, Shop.org, PubCon sau SMX. Este fondatorul si presedintele evenimentului international Digital Growth Unleashed si colaborator pentru publicatii precum: ClickZ, Website Magazine, Visibility si altele. Din 1995, a scris peste 200 articole care au fost publicate si este autorul celor mai bine vandute doua carti despre optimizarea paginilor web, traduse in 6 limbi.
Evenimentul premium de eCommerce in Bucuresti
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce cu scopul de a educa si gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce.
Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 7 - 8 martie la Radisson Blu Hotel, iar organizatorii au mai anuntat reprezentanti eBay, Google, Citi Comercial Bank, Exponea, precum reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.
Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro si cei care doresc sa se inscrie beneficiaza inca de promotia Early Bird la achizitionarea biletului.
Companiile care sprijina si contribuie la industria de eCommerce sunt: Retargeting.Biz, CitiBank, Exponea, Netopia MobilPay, Midocar, proClick, ContentSpeed, Moloso, Frisbo, MReady, Mxhost, Profitshare, Conectoo, CustomSoft, Logiq Design, DWF, IAgency si Baboon.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212