Specialisti SeniorHyper, Lowe&Partners si GolinHarris au sustinut training-uri in digital si Social Media studentilor de la ONLINED
seniorhyperonlinedraluca dutacommunity managerconceptreal time marketing
Vasile Alboiu, Creative Director SeniorHyper, Elena Dospinescu, e-Thinker Lowe&Partners si Raluca Duta, Community Manager GolinHarris au vorbit participantilor ONLINED, un proiect de educare a studentilor si masteranzilor in digital si social media.
ONLINED este un proiect in derulare, dezvoltat de Organizatia Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), iar prima etapa a fost Scoala de Social Media, pe parcursul careia 20 de studenti selectati au participat la training-uri si workshop-uri sustinute de specialisti din industria publicitatii si digitalului.
Vasile Alboiu, Creative Director SeniorHyper, le-a vorbit studentilor despre Aplicatiile de Facebook si legatura cu produsul creativ al unei campanii.
SENIORHYPER, parte a Grupului Lowe Romania alaturi de Lowe&Partners si GolinHarris, este liderul pietei de digital advertising, cu o echipa de 55 de specialisti in digital, cu o expertiza de 10 ani in piata, atat in branduri locale cat si internationale.
“Tehnologia poate influenta produsul creativ. Mai exact, tehnologia poate fi un mijloc extrem de bun de a impinge un concept dincolo de limite. Advertising-ul este un teren de joaca perfect pentru noile gadget-uri. De la BTL, ATL si pana la online, noile descoperiri tehnologice nu fac decat sa imbogateasca experienta userului si sa-i ofere spatii noi de explorat. A fost un dialog interesant cu studentii de la ONLINED, i-am vazut foarte deschisi si curiosi sa afle lucruri noi”, spune Alboiu.
Raluca Duta, Community Manager GolinHarris, a explicat conceptul de Real Time Marketing si cum poate acesta servi notorietatii unui brand.
“Real Time Marketing inseamna sa gasesti oportunitati de a aseza brandul in lumina reflectoarelor, prin modalitati cat mai creative dar si ancorate in agenda publica. Trebuie sa fii alert si la curent cu tot ceea ce misca in piata, in presa, in Social Media, peste tot, si de acolo sa extragi un insight, pe care apoi sa il transformi intr-o oportunitate appealing pentru brandul pe care il reprezinti. GolinHarris are o serie interesanta de actiuni de RTM, in care am implicat online influenceri, comunicand mesaje creative pentru branduri. Mi-a placut sa le vorbesc studentilor despre trendul acesta si cred ca si lor le-a placut pentru ca mi-au adresat foarte multe intrebari despre Real Time Marketing”, spune Raluca Duta.
GolinHarris detine The Bridge™ , un hub de comunicare multimedia, o platforma unica in industria locala si globala de PR.
Cum poate Social Media sa inspire atat conceptul cat si executia unei campanii integrate? Acesta este topicul abordat de Elena Dospinescu, e - Thinker Lowe&Partners, in cadrul ONLINED.
"De multe ori prezentam clientilor concepte pe care apoi le cultivam in online, iar mediile traditionale functioneaza doar ca suport. Forumurile si statusurile oamenilor pe Facebook sau pozele din Instagram sunt o sursa incredibila de insight-uri, pe care le poti apoi exploata creativ ", spune Elena Dospinescu.
Temele principale discutate la ONLINED au fost social media strategy, digital planning, blogging, creating the right content for the right target, real time marketing, crisis management in social media.
“Am creat acest program de mentoring in Social Media pentru a-i conecta pe cei mai buni studenti pasionati de acest domeniu cu cei mai buni profesionisti de la noi. Participantii se pregatesc de o cariera in domeniul emergent al digitalului, iar aceasta este o oportunitate extraordinara pentru ei. Au fost doua saptamani intense, in care am combinat invatarea teoretica, alaturi de speakeri de top, cu invatarea practica, si am invitat chiar studentii sa lucreze direct pe brief-uri ”, spune Mircea Grecescu, Project Manager Onlined 2013.
La finalul ONLINED, SeniorHyper, Lowe&Partners si GolinHarris vor selecta trei din cei 20 de studenti, pentru a efectua stagii de internship in toate cele trei agentii.