Ryanair isi imbunatateste oferta pentru clientii care zboara in interes de afaceri
ryanairryanair businessoferta ryanair
Atunci cand directorul vostru de vanzari rezerva un zbor de la Londra pentru a participa la un pitch la un nou client in Roma, cauta o companie aeriana care intelege nevoile unui calator de afaceri. Intrucat Maria calatoreste frecvent, ceea ce are nevoie pentru a face calatoria cat mai usoara si mai confortabila cu putinta este un loc premium in avion, o imbarcare rapida si acces prioritar prin controalele de securitate. De asemenea, ea ar aprecia probabil o politica flexibila cu privire la modificarile de bilete si check-in rapid si gratuit.
Ryanair isi doreste astfel de calatori in interes de afaceri, precum Maria, la bordul avioanelor sale. De aceea, Ryanair a introdus programul Business Plus pe canalele de vanzari ale agentiilor de turism. Agentii de turism pot rezerva acum zboruri care includ automat toate serviciile de mai sus, fara nici o taxa suplimentara. Planul Business Plus este disponibil pentru agentiile de turism prin intermediul platformelor Amadeus.
"Calatorii de afaceri au suficiente lucruri la care sa se gandeasca, atunci cand calatoresc. Scopul nostru este de a face intregul proces de rezervare, dar si zborul mai usor si mai placut, astfel incat pasagerii nostri de afaceri sa se poata concentra pe ceea ce conteaza cel mai mult pentru ei, afacerile lor.", spune Tim Howe Schroeder, Head of Corporate Sales, Ryanair.
"La Amadeus, suntem mereu concentrati pe imbunatatirea experientelor de calatorie. Una dintre modalitatile prin care putem face acest lucru este de a oferi tehnologie care ajuta companiile aeriene, precum Ryanair, sa creeze oferte mai relevante pentru calatorii lor. Avem, de asemenea, cea mai mare retea de agentii de turism din lume; nici un alt sistem global de distributie (GDS) nu poate oferi o expunere mai mare catre clientii business, asa cum facem noi ", a declarat Decius Valmorbida, Vice President of Distribution Marketing, Amadeus.
Aproximativ 67% dintre rezervarile de first class si business class se efectueaza printr-un canal indirect, si Amadeus este singurul GDS ce dispune de tehnologia Light Ticketing, care permite agentiilor de turism sa faca rezervari de bilete de avion la companii de transport low-cost (LCC) si hibride, in acelasi mod cum o fac cu transportatorii full-service.
In primele trei trimestre ale anului 2015, Amadeus a inregistrat o crestere de 16,3% in totalul rezervarilor pentru companiile low-cost efectuate de agentiile de turism, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Astazi, mai mult de 80 de companii de transport low-cost si hibride distribuie ofertele lor catre agentiile de turism prin intermediul platformelor Amadeus.
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro