Rogalski Damaschin Public Relations, agentia de PR a anului 2013
rogalskiprrogalski damaschin public relationsideiprincipii
Cu 8 campanii care au primit 9 premii si 19 nominalizari in cadrul competitiei Romanian PR Award, Rogalski Damaschin Public Relations a primit titlul de Agentia Anului 2013, in al cincilea sau an de activitate.
Pentru a doua oara in cei 5 ani de activitate, Rogalski Damaschin Public Relations a fost desemnata aseara Agentia Anului 2013, fiind distinsa cu 5 Golden Award for Excellence, 3 Silver Award for Excellence si 1 diploma de excelenta, in cadrul Galei de Premiere Romanian PR Award, ce a avut loc aseara.
“Pe unul din peretii agentiei noastre sta scris un citat care ne-a inspirat de multe ori in acest an 2013: <If you work really hard and are kind, amazing things will happen>. Poate ca de aceea 2013 va ramane in istoria agentiei noastre ca anul in care ne-am reinventat nu doar identitatea, ci si prioritatile profesionale. Faptul ca primim cea mai inalta recunoastere a industriei de PR - titlul de agentia anului – face din 2013 un an absolut memorabil. Iar pentru asta vreau sa multumesc celor 11 oameni frumosi care inseamna Agentia Anului 2013, clientilor care ne-au cerut rezultate si substanta profesionala tot timpul, nu doar in 2013, juriului pentru apreciere si fair-play si organizatorilor Romanian PR Award, pentru consistenta unei competitii care devine din ce in ce mai greu de cucerit”, a declarat Eliza Rogalski, Head of Corporate Communication si Strategy Leader, Rogalski Damaschin Public Relations.
Una dintre cele mai premiate campanii din competitie, Coalitia pentru o Noua Preventie 2013, derulata impreuna cu Fundatia Pretuieste Viata, a castigat trofeul de aur in trei categorii diferite, Public Affairs, Advocacy, Lobby/Organizatii non-guvernamentale, Societate civila/Comunicarea produselor si serviciilor medicale, precum si un trofeu Silver Award for Excellence la categoria Media Relations. Campania a condus la introducerea vaccinului pneumococic gratuit pentru nou-nascuti, reusind sa se impuna pe agenda publica dominata de revendicari istorice in domeniul medical. Ideea campaniei a fost de a mobiliza parintii si medicii pentru semnarea unei petitii online, scotand in strada ursuletii de plus ai copiilor bolnavi. Timp de 365 de zile de campanie, cel putin o stire a fost publicata in Romania zilnic despre acest demers in urma caruia 200.000 de copii nascuti in fiecare an au acces egal la preventie.
Casa 3PLAY, derulata pentru Romtelecom, a obtinut un trofeu de aur in categoria Tech PR, precum si un Silver Award for Excellence in categoria PR pentru Marketing – Produse si servicii existente. Ideea campaniei a fost de a crea un show online de anvergura unui adevarat spectacol TV, difuzat exclusiv online, pentru a testa “in direct” inovatia tehnologiilor Romtelecom. Protagonistii campaniei – Cabral Ibacka si Vlad Petreanu – au fost “inchisi” singuri intr-o casa, unde au primit sute de sarcini de la publicul care urmarea show-ul lor, pe care le-au rezolvat exclusiv folosind tehnologiile Romtelecom. Cercetarea post-experiment a aratat ca 96% dintre respondenti au asociat campania cu Romtelecom.
KRUK Romania primeste pentru al doilea an la rand Golden Award for Excellence in categoria Comunicarea produselor si serviciilor financiare. Campania din 2013, Un contabil pentru fiecare familie, a readus pe agenda subiectul achitarii la timp a datoriilor, plecand de la observatia ca femeile sunt gardianul bugetului familiei. Campania a crescut numarul angajamentelor de plata cu 50%.
Pacient roman, ma tratez in Romania, pentru clientul Regina Maria - Reteaua privata de sanatate, a castigat un Silver Award la categoria Comunicare in domeniul public si o diploma de excelenta pentru Productii Video. Campania le-a vorbit romanilor despre actele medicale complexe realizate de medici romani in Romania, aratandu-le ca au, chiar in tara lor, optiuni medicale viabile pentru diagnostice complicate si oferindu-le motive de a privi cu mai multa incredere medicii si spitalele din Romania.
„Ne bucuram foarte mult ca titlul de agentie a anului a venit ca rezultat al unor distinctii pentru 8 campanii diferite, alaturi de clienti care ne sunt parteneri de ani buni. Aceste premii ne valideaza consecventa rezultatelor si totodata ne confirma directia de a construi campanii de comunicare integrate, bazate pe idei cu impact pozitiv real asupra brandurilor si societatii. Multumesc clientilor pentru ca ne sprijina si impartasesc aceleasi principii, tuturor partenerilor nostri alaturi de care facem ideile posibile si mai ales, multumesc echipei noastre de oameni inimosi si excelenti profesionisti”, a declarat Alina Damaschin, Head of Consumer Communication si Creative Leader, Rogalski Damaschin Public Relations.