Cresterea in volum a pietei de apa imbuteliata se datoreaza in cea mai mare masura dezvoltarii din trade-ul modern, care ramane principalul canal de desfacere a produselor.
De asemenea, schimbarile climaterice care au condus la prelungirea sezonului calduros, impreuna cu cresterea gradului de informare si educare a consumatorilor, din ce in ce mai preocupati de un stil de viata sanatos, au favorizat cresterea pietei de apa imbuteliata cu cca 6% in perioada ianuarie - noiembrie 2012 fata de perioada similara a anului 2011.
Datorita dezvoltarii portofoliului de produse si eficientizarii distributiei directe si indirecte in toate zonele tarii, cat si adaptarii la cerintele consumatorilor, Rio Bucovina a inregistrat o crestere a volumelor de vanzari cu 18%, de 3 ori mai mare fata de cresterea medie a pietei, raportat la aceeasi perioada, ianuarie - noiembrie 2012 vs. 2011.
Aceasta performanta a consolidat pozitia a treia a companiei Rio Bucovina in topul celor mai mari imbuteliatori de apa din Romania. Pe de alta parte, Rio Bucovina si-a mentinut si in cea de-a doua parte a anului pozitia de lider la vanzarile de apa plata imbuteliata din Bucuresti, capitala fiind principalul consumator al categoriei.
„La finele lunii noiembrie a anului trecut, Rio Bucovina a ajuns sa detina o cota de 25,9% din volumul vanzarilor de apa plata imbuteliata in Bucuresti, in crestere continua si constanta din primavara. Este cea mai mare crestere a companiei din anul 2012, ceea ce ne reconfirma primul loc in categorie. Acest rezultat se datoreaza consumatorilor nostri care apreciaza in mod special calitatile apei plate Bucovina”, a declarat Razvan Iancau, director general Rio Bucovina.
In luna decembrie a anului trecut, compania a lansat, in premiera in Romania, un nou produs destinat hidratarii si prepararii hranei bebelusilor, cu un ambalaj ultra igienic special conceput pentru a pastra prospetimea apei minerale naturale plate Bucovina timp indelungat, fara a exista pericolul contaminarii prin patrunderea aerului in interior dupa deschiderea ambalajului.
“Prin tot ceea ce facem, inclusiv prin produsele noastre inovatoare, demonstram ca Rio Bucovina investeste permanent in diversificarea portofoliului de produse si in calitatea acestora pentru a satisface toate exigentele consumatorilor sai, tot mai preocupati de un stil de viata sanatos”, a precizat Razvan Iancau.
Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiinta in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare. Ulterior isi diversifica activitatea in zona distributiei, iar in prezent, comercializeaza o gama larga de produse alimentare si non-alimentare.
Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina - apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta si Malibu - apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton - bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse - bautura energizanta, La Vitta - produse alimentare.
Rio Bucovina este unicul distribuitor in Romania al marcii Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).
Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate - mediu - siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, in parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.
Compania Rio Bucovina a demarat in 2012 o ampla campanie de comunicare, sub sloganul „Echilibrul suprem pentru corp si minte!”, concomitent cu repozitionarea apei minerale naturale Bucovina. Conceptul campaniei este centrat pe continutul echilibrat de minerale si compozitia completa a elementelor, ce asigura hidratarea corecta si aportul optim de minerale de care organismul are nevoie.