Revenire spectaculoasa a pietei de mobilier pentru birou in 2013
rtcclientiproduseconsultantiafacerisofturi
Noile sedii de call center, servicii, dezvoltare software, respectiv extinderea sau mutarea companiilor, au repornit piata de mobilier de birou de la inceputul anului, oferind premise bune si in anul ce urmeaza. Pe fondul acestei tendinte, RTC Proffice Experience, cel mai mare furnizor de solutii complete pentru birouri, a inregistrat o crestere a veniturilor de 36% pe acest segment, in primele zece luni din an. "Dupa prabusirea vanzarilor in perioada crizei economice, piata de mobilier de birou trece printr-un reviriment spectaculos, datorat deschiderii noilor spatii de birouri in care functioneaza companii de call-center, servicii near shore, dezvoltare software etc. Estimez ca aceasta tendinta se va mentine si in 2014, ceea ce ma face sa apreciez o crestere de 50% a veniturilor din mobilierul de birou, anul viitor", a declarat Gabriel Muresanu, CEO RTC Proffice Experience.
RTC Proffice Experience este in acest moment singurul furnizor de mobilier de birou care ofera la pachet atat piesele de mobilier, cat si livrarea si montajul la locatia clientului. Compania furnizeaza toate piesele de mobilier de birou, conferinta si dependinte, atat game de lux, cat si standard.
„Cea mai mare cerere din piata vine de la clienti care au nevoie de scaune si fotolii, mobilierul metalic fiind de asemenea o categorie in topul cerintelor partenerilor nostri. In categoria de mobilier metalic se incadreaza vestiarele, clasificatoarele sau dulapurile. Cererea de piese de mobilier metalic a crescut considerabil, mai ales pentru cele cu vopsea ignifuga, care asigura o protectie superioara in caz de incendiu”, a indicat Gabriel Muresanu.
RTC este singurul jucator in piata de office supply care a inclus in oferta sa comerciala si gama de mobilier. In 2013, aceasta decizie s-a dovedit a fi un important criteriu de crestere, gama de mobilier fiind printre categoriile vedeta ale acestui an din punct de vedere al rezultatelor in vanzari.
Intrucat profilul clientului tinta este, practic, orice birou sau alt spatiu de lucru (depozite, hale etc), decizia de a miza pe mobilier s-a dovedit a fi un punct important de referinta in strategia RTC de alcatuire a portofoliului de produse. Rezultatele bune inregistrate in 2013 au determinat compania ca pentru anul ce urmeaza sa alcatuiasca proiecte de mai mare anvergura: astfel, un catalog dedicat acestei categorii de produse va fi lansat pe piata in cateva luni. Catalogul va include cateva mii de repere cu produse best seller, dar si multe game de mobilier cu design si materiale exclusiviste, astfel incat chiar si cei mai exigenti clienti sa poata face o alegere perfect adaptata spatiilor de lucru din cele mai sofisticate. De asemenea, o echipa de consultanti profesionisti, utilizand softuri specializate de proiectare, vor putea realiza mobilier pe comanda, customizat exact pe specificul biroului fiecarui client. Pentru a usura si mai mult procesul prin care mediul office fiecarui client se poate innoi complet si dedicat, RTC va pune la dispozitia cumparatorilor un serviciu gratuit de livrare si montaj.
Cu o echipa puternica, un portofoliu de produse marit si evidentiat in noile cataloage recent lansate, RTC Proffice Experience a revenit in atentia mediului de afaceri cu un suflu nou si o oferta foarte atractiva.