Retailerul de mobila kika Romania a vandut produse in valoare de 100.000 de euro in cadrul unei licitatii
kikalicitatiemobilaretailercanapeadiscount
Retailerul de mobila kika Romania a organizat o licitatie cu vanzare pentru peste 300 de produse din magazin, ultimele bucati din colectiile vechi. Articolele astfel vandute - birouri, scaune, mese, bucatarii sau chiar livinguri complet echipate, canapele, paturi, pernute, tabureti, veioze, covoare - au putut fi achizitionate chiar si cu discount de pana la 90% din pretul initial.
Aceasta actiune face parte din strategia kika de fidelizare a clientilor, de crestere a traficului in magazin si de consolidare a pozitiei companiei pe piata amenajarilor interioare.
“Cu ocazia soldarii am dorit sa organizam un eveniment deosebit si ne-am gandit la o licitatie cu vanzare. kika este primul magazin de mobila si decoratiuni care a organizat un astfel de eveniment si ne-am bucurat ca am vandut 90% dintre produsele alocate acestui eveniment. Iar pentru ca ne dorim sa cream clientilor experiente placute si de neuitat in timpul cumparaturilor, am decis sa crestem partea de entertainment. Cu siguranta magazinul kika Romania va mai organiza pe viitor evenimente inedite. ”, a declarat Lars , Country Manager kika ania, Croatia si Serbia.
In cadrul licitatiei, de exemplu, un living al unui furnizor premium, format din trei piese care a avut pretul de vanzare de 10.400 de lei, a fost licitat pentru suma de 650 de lei (pret de achizitie), in timp ce un coltar de bucatarie care initial avea pretul de 8.290 de lei a fost vandut in cadrul licitatiei cu 1.000 de lei.
In medie, produsele au fost cumparate cu reduceri cuprinse intre 50-90%, cel mai mare discount fiind obtinut pentru saltele si perne de gradina. Cel mai accesibil produs a avut pretul de pornire de 10 lei, pentru scaune si perne, iar produsul pentru care s-a licitat cel mai mult si a avut pretul de achizitie cel mai ridicat de 4.000 lei, fiind o canapea care a pornit de la 1000 de lei in cadrul licitatiei desi pretul de magazin era 6.290 lei.
Licitatia a fost stransa, cu atat mai mult cu cat 50% dintre cei inscrisi au fost prezenti in ambele zile ale evenimentului. Clientii magazinului s-au amuzat pe seama „luptei” pentru produsele preferate. De altfel, au luat in serios licitatia, petrecand ore in si pentru licitarea produsului dorit. Astfel, produsele pe care consumatorii le-au dorit dar au amanat sa le cumpere au putut deveni ale lor intr-o sesiune de licitatie ce s-a desfasurat timp de doua zile.
Romanii pun tot mai mult accent pe distractie si amuzament acasa, concentrandu-se pe investitii in amenajarea bucatariilor, a livingului, baii sau holului. aceea, cele mai licitate produse au fost canapelele, mesele de bucatarie extensibile dar si mobilierul de exterior. Participarea a fost gratuita, singura conditie fiind inscrierea in baza unui formular cu doua ore inainte de inceperea licitatiei.