Raportul Vanzari produse
raport vanzarirapoarte smartbillraport vanzari produse
Programul de facturare online si gestiune a stocurilor Smart Bill este o platforma eficienta si usor de utilizat pentru orice afacere, punand la dispozitia utilizatorilor o serie de functionalitati si facilitati extrem de utile, printre acestea numarandu-se rapoartele de afaceri. Aceste rapoarte, asa cum a fost anterior mentionat, vin sa ajute antreprenorii sa inteleaga rapid care sunt cele mai eficiente activitati pe care le desfasoara, care sunt cele mai profitabile produse sau care este evolutia tranzactiilor in timp.
Printre aceste rapoarte de business, atat de folositoare pentru dezvoltarea unei afaceri, se numara si raportul
Vanzari produse. Dupa cum este indicat mai sus, aceste rapoarte au menirea de a simplifica viata antreprenorilor, ajutandu-i sa analizeze rapid si in mod corect profitabilitatea afacerii pe care o conduc. Raportul Vanzari produse a fost conceput de catre echipele Smart Bill ca un instrument de organizare si optimizare ale operatiunilor de vanzare din firma ta, avand urmatoarele functii:
Situatia vanzarilor pe client
Permite utilizatorilor programului sa aiba o vizibilitate ridicata in ceea ce priveste produsele achizitionate de catre fiecare dintre clienti. Pentru a obtine aceste informatii, este suficient sa selectam din sectiunea
Filtrare clientul pentru care ne dorim sa obtinem datele respective.
Sa ne imaginam ca un antreprenor care foloseste
Smart Bill analizeaza informatiile disponibile in
raportul Vanzari produse si observa ca unii clienti comanda foarte des si din ce in ce mai mult dintr-o anumita gama de produse sau un produs anume. O astfel de informatie poate duce la implementarea de strategii de fidelizare a clientilor care sa intareasca loialitatea acestora si increderea lor in brand, cum ar fi implementarea de discounturi. De asemenea, aceste date pot fi analizate si din perspectiva cresterii personalizate, pe client, a vanzarilor, acolo unde exista aceasta posibilitate. Pe scurt, decizii de business cu impact potential major asupra dezvoltarii ulterioare a afacerii pot fi luate in functie de rezultatele oferite de un astfel de raport.
Date comparative
Raportul
Vanzari produse ofera utilizatorilor sai accesul la date comparative privind vanzarile realizate pe parcursul anumitor perioade. Aceste date comparative reprezinta de fapt o radiografie a activitatilor firmei in timp, ele punand practic un diagnostic: vanzarile urmeaza un trend ascendent sau descendent sau, altfel spus, firma este sau nu profitabila si in dezvoltare? Astfel, in functie de situatia in care se afla compania in anumite momente pe axa timpului, antreprenorul va putea cu usurinta stabili daca tendinta este de crestere sau scadere a vanzarilor si, in consecinta, va putea lua masurile necesare, daca este cazul, de remediere a situatiei si de crestere a vanzarilor pe termen mediu sau lung.
Datele comparative pot fi obtinute din selectarea perioadelor dorite in calendar.
Analiza profitabilitatii produselor comercializate
In situatia practicarii in mod regulat de catre un antreprenor de discounturi preferentiale pentru volume mari de marfuri achizitionate de clienti, raportul
Vanzari produse ofera informatii interesante in ceea ce priveste pretul mediu pe produs. Acest tip de informatie, in contextul enuntat mai sus, permite analiza simpla si rapida a profitabilitatii unui anumit produs si, in consecinta, faciliteaza luarea unor decizii de business de catre antreprenori care sa impacteze pozitiv desfasurarea ulterioara a activitatilor comerciale.
Daca nu folosesti inca
Smart Bill, poti incerca acum programul GRATUIT timp de 30 de zile! Tot ce trebuie sa faci este sa dai click
aici si sa-ti faci cont.