Provident Financial Romania lanseaza campania de repozitionare a brandului sub sloganul Cand este important pentru tine
slogancreditecompaniiconsumprovidentbrand
Compania de credite de consum Provident Financial Romania anunta demararea unui proces de repozitionare de brand sub sloganul „Cand este important pentru tine”, derulat pe o varietate de canale de marketing, inclusiv cu o noua campanie publicitara de televiziune.
Repozitionarea Provident Financial Romania urmareste consolidarea unui brand puternic in domeniul financiar, adresat persoanelor care doresc sa isi asigure un nivel mai bun de trai, dar care nu au intotdeauna la indemana resursele necesare pentru a transforma o ocazie intr-o poveste frumoasa. Repozitionarea brandului muta practic accentul dinspre rezolvarea problemelor in situatii imprevizibile spre o abordare aspirationala.
Clientii companiei sunt in general persoane cu venituri medii, care doresc sa imprumute sume mici pentru nevoi specifice si pe care sa le poata restitui fara a se impovara, in rate potrivite propriilor posibilitati. Cei mai multi clienti au varste cuprinse intre 21 si 55 de ani si 52% dintre ei sunt femei.
“Campania este inspirata de povestile adevarate ale clientilor nostri, oameni care aleg sa se bucure de momentele importante, atunci cand viata le ofera acest lucru. Ceea ce vrem sa transmitem este ca oricine poate face dintr-o oportunitate o poveste frumoasa, cu un imprumut simplu, la momentul potrivit”, a declarat Marilena Barliga, managerul de marketing al Provident Financial Romania.
Noua reclama TV prezinta povestea unui cuplu tanar, Dragos si Maria, care primeste in dar masina veche a unchiului. Pentru a-i face o surpriza lui Dragos, Maria reconditioneaza masina cu ajutorul unui imprumut de la Provident. In varianta extinsa a reclamei, povestea continua cu Dragos care o inscrie pe Maria la scoala de soferi, indeplinind astfel dorinta ei de a invata sa conduca. Campania va fi difuzata pe mai multe posturi TV intre 29 iunie si 25 august si poate fi urmarita si pe YouTube.