PRint, the image is the message
printmesajecastigatoriconsumatoribranduriconferinte
PRIME Romania va invita la cea de-a cincea editie a evenimentului PRint: "Tendinte in Grafica Publicitara. Plat vs. Realist", care va avea loc pe 29 si 30 martie, incepand cu ora 11:00, in Laboratorul de Informatica al Universitatii Titu Maiorescu (Calea Vacaresti, nr. 189, sector 4 - Corp M).
Editia de anul acesta cu tema „Tendinte in Grafica Publicitara. Plat vs Realist” isi propune sa-i aduca pe studentii pasionati de publicitate si grafica digitala alaturi de Laurentiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile „Americanul”, „Romanii sunt destepti” pentru ROM Autentic, si „Orange orchestra” pentru Orange, toate premiate la festivalurile internationale de publicitate.
Evenimentul se va desfasura pe parcursul a doua zile, timp de sase ore pe zi. In data de 29 martie se va tine o conferinta in cadrul careia se vor discuta noile tendinte din grafica publicitara. In cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participantilor care doresc sa puna in practica cunostintele dobandite in ziua anterioara, cu ajutorul aplicatiilor de grafica digitala.
PRint este un eveniment menit sa vina in ajutorul studentilor talentati din domeniul comunicarii si publicitatii, care observa cat de importanta este partea vizuala pentru pozitionarea unui brand in mintea consumatorilor.
Printre subiectele care vor fi abordate se numara: comparatia dintre designul plat si cel realist, minimalismul in grafica publicitara, aparitia si relansarea stilului plat, rebrandingul si orientarea catre vizual.
Participantii vor avea ocazia sa asimileze cunostinte noi in materie de grafica digitala si vor invata cum sa le transpuna in practica. Creativitatea si talentul lor vor fi puse la incercare in cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.
In urma workshop-ului cei mai talentati cinci participanti vor fi desemnati castigatori. Avantaj Counsulting si Brandbuilders ii vor premia pe masura efortului si creativitatii lor.
Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea si numarul de telefon la adresa print@primeromania.ro, impreuna cu rezolvarea brief-ului de mai jos.
Alege logo-ul tau favorit (al unui produs, companie sau serviciu) si reinterpreteaza-l intr-o maniera proprie. Logo-ul trebuie sa fie in format .png si sa aiba minimum 300x300 pixeli, pe fundal transparent.
Inscrierile se fac pana pe 26 martie, ora 23:59. Locurile sunt limitate. Pretul biletului este de 15 lei. Dupa evaluarea executiilor, pe data de 27 martie cei care au dovedit ca au abilitati in utilizarea programelor de grafica digitala vor fi contactati pentru a participa la eveniment.
PRint: „Tendinte in grafica publicitara. Plat vs. Realist” este sustinut de partenerii: Avantaj Consulting, Brandbuilders, Fooda, Cofetaria Tottis, Centrul de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior Economic din cadrul Universitatii Titu Maiorescu si de partenerii media: StudentIQ, Romanian Copywriter, IQads, StartUb, PR Wave, IntegralEdu, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, PR Romania, Best Jobs, Comunicate de presa, Gen90, Student din provincie, Ambition, Scoala ADC*RO, BuzzCamp, Going Out Lifestyle, Chelgate si Educativa.