Principalul furnizor de antene de broadcast si comunicatii mobile utilizeaza SeniorCRM pentru managementul relatiilor cu clientii
romkatelmicrosoftcrm
Romkatel, unic reprezentant al producatorului german de antene Kathrein Werke KG pentru Romania si Europa de Est, a ales sistemul CRM oferit de Senior Software pentru a-si organiza mai eficient activitatea de vanzare si service si pentru a imbunatati relatia cu clientii.
Infiintata in 1994 ca si reprezentant al producatorului german de antene Kathrein Werke KG, afacerea Romkatel a ajuns in prezent la o cifra de afaceri de 14,6 milioane de euro, fiind recunoscuta pe piata locala ca principalul furnizor de antene de broadcast si comunicatii mobile. Printre clientii companiei se numara nume importante de pe piata romaneasca precum Vodafone, Orange Romania, Antena 1, Pro TV, RCS&RDS, Nokia etc., dar si din Bulgaria, Ucraina, Serbia si Muntenegru sau Repulica Moldova.
Avand in vedere importanta pe care o are pastrarea competitivitatii in contextul economic actual, managerii Romkatel au decis sa faca un pas important in ceea ce priveste cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor. Astfel, au implementat un sistem CRM destinat gestionarii tuturor activitatilor referitoare la procesul de ofertare si vanzare, precum si a serviciilor de suport si service oferite clientilor companiei.
"In urma implementarii solutiei CRM am obtinut o evidenta centralizata a clientilor, iar in prezent ne este mult mai usor sa pastram si sa accesam istoricul interactiunilor cu fiecare in parte si sa planificam activitatile viitoare in relatia cu acestia. Mai mult decat atat, SeniorCRM a dus la imbunatatirea relatiei cu clientii si prospectii, in sensul ca am obtinut un control mult mai eficient al oportunitatilor, nu mai scapam din vedere nicio posibilitate de vanzare in vreun cont, iar timpul de onorare a comenzilor este redus semnificativ.", declara domnul Cristian Mateescu, Inginer Vanzari Romkatel.
Anterior implementarii solutiei CRM, in cadrul companiei Romkatel se utilizau mai multe instrumente, insa acestea nu erau integrate, astfel ca accesul la date era ingreunat, la fel si realizarea de rapoarte. Acum, urmarirea interactiunilor cu fiecare client in parte se face mult mai usor deoarece toate datele sunt centralizate intr-un singur sistem, si nu mai trebuie prelucrate si preluate din mai multe surse. In plus, informatiile se introduc o singura data in sistem si astfel este asigurata unicitatea lor. Printre beneficiile obtinute de companie odata cu implementarea sistemului CRM de la Senior Software se numara si:
O mai buna organizare a activitatii de vanzare si imbunatatirea relatiei cu clientii
Vizibilitate crescuta asupra sarcinilor alocate angajatilor
Cresterea vanzarilor, datorita controlului mai eficient al oportunitatilor de vanzare in CRM
Cresterea calitatii activitatii de service si scaderea timpului de raspuns la solicitarile clientilor
Un alt element care a contribuit la alegere facuta de Romkatel a fost integrarea cu aplicatia Microsoft Office Outlook, sistemul CRM fiind dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 1 mil. de utilizatori la nivel mondial. Astfel, email-urile, task-urile, calendarul si contactele pe care angajatii companiei le au in Outlook sunt sincronizate cu SeniorCRM. Acest lucru a facilitat pastrarea unui istoric complet al interactiunilor cu clientii si le-a permis angajatilor sa aloce mai mult timp vanzarii propriu-zise si mai putin timp pentru activitati administrative.
foto: romkatel.ro