PepsiCo a inceput vanatoarea de antreprenori europeni
pepsicoconcurscompaniitehnologiebranduriclienti
PepsiCo a inceput "vanatoarea" de antreprenori europeni cu ambitie si imaginatie, care sa participe la programul de inovatie tehnologica PepsiCo 10.
Potrivit
Brand Republic, PepsiCo 10 a incheiat un parteneriat cu Highland Capital Partners, Mashable si Wired, in scopul lansarii unui program european. PepsiCo doreste sa gaseasca 10 companii tehnologice promitatoare din Europa, care sa lucreze cu divizia PepsiCo din Marea Britanie.
Cele 10 companii vor colabora cu brandurile detinute de PepsiCo: Walkers, Tropicana si Quaker. Care este scopul? Dezvoltarea unor noi modalitati de atragere a clientilor, prin programe de inovatie tehnologica.
Programul-pilot desfasurat anul trecut in SUA a generat o platforma de video-sharing in jurul brandului Brisk Tea, o platforma de muzica si un joc video in care apar produsele din portofoliul PepsiCo. Reprezentantii Pepsi, Walkers, Tropicana si Quaker vor asigura jurizarea concursului.
Companiile inovatoare isi pot inscrie propunerile in cinci categorii: social media, mobile marketing, tehnologie specifica, platforme video/gaming si educationale. Acestea se pot inscrie pe
www.pepsico10.com.
De asemenea, PepsiCo se asteapta ca aceste companii sa aiba deja un produs bun de testat, pentru a evalua utilitatea in scopul promovarii Pepsi. "PepsiCo10 ofera startup-urilor sansa de a se dezvolta alaturi de unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume", a declarat Bonin Bough, director al diviziei digital & social media.
"De asemenea, brandurile noastre dobandesc acces la noile tehnologii si inovatii; aceste proiecte ne ajuta sa ramanem creativi si actuali in relatia cu clientii. Anul trecut, s-au inscris peste 400 de companii la concursul organizat de PepsiCo", conchide Bough.