Noutati ANAF: acum vei putea discuta PE CHAT cu inspectorii fiscali
chat anafanaffisc
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) continua strategia de digitalizare si vine in intampinarea contribuabililor cu un nou serviciu menit sa le fie de ajutor, in spatiul privat. Este vorba despre un CHAT prin care contribuabilii vor putea lua legatura direct cu angajatii Fiscului, in vederea solutionarii problemelor sau anumitor nelamuriri pe care le-ar putea avea cu privire la fiscalitate.
"Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistenta in vederea accesarii serviciilor disponibile pe portalul institutional.
In situatia in care contribuabilii doresc alte informatii decat cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, acestia sunt rugati sa apeleze la celelalte modalitati de acordare a asistentei, cum ar fi Call Center ANAF", au transmis reprezentantii
ANAF.
Te-ar putea interesa si:
Noul serviciu se lanseaza la finele lunii
CHAT-ul va fi lansat pe data de 22 noiembrie, a anuntat institutia. Serviciul va fi disponibil la adresa >>>
Viziunea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala este aceea de a deveni o administratie inovatoare si eficienta, capabila sa raspunda provocarilor mediului extern, care sa ofere servicii noi si adaptate diferitelor categorii de contribuabili si care sa faciliteze conformarea fiscala voluntara.
De curand, institutia a mai facut un anunt important. Este vorba despre
lista nominala a marilor contribuabili. Aceasta a fost actualizata si publicata recent de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), prin intermediul Ordinului presedintelui ANAF 1782/2021. Lista este valabila incepand cu data de 1 ianuarie 2022 si contine 3.000 de contribuabili mari, din care aproximativ 1.800 se regasesc pentru prima oara in aceasta categorie.
Incadrarea pe aceasta lista are o importanta deosebita, pentru ca trecerea unui contribuabil din categoria celor mijlocii in cea a marilor contribuabili are implicatii semnificative din punct de vedere administrativ si fiscal – presupune noi obligatii de documentare si raportare, atat din perspectiva implementarii
SAF-T, cat si cu privire la dosarul preturilor de transfer. In plus, pentru acestia se schimba si autoritatea de control.
Te-ar putea interesa si: Iancu, EY Romania: Noi clarificari importante SAF-T si alte implicatii ale listei marite a marilor contribuabili