Nori negri pentru industria bunurilor de lux: actiunile celor mai mari companii din domeniu in rosu pe linie
lvmhburberry
Burberry Group, cel mai mare producator de bunuri de lux din Marea Britanie, se asteapta ca mediul de afaceri sa ramana "incert".
Actiunile Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), cea mai mare companie din lume producatoare de bunuri de lux, au scazut la minimul ultimilor doi, dupa ce vanzarile de produse si accesorii din piele au incetinit, potrivit
Bloomberg.
Valoarea unei actiuni LVMH s-a diminuat cu 6,6% pana la 135,35 euro, o cotatie mai redusa fiind afisata pe data de 22 septembrie 2011.
Veniturile diviziei de produse si accesorii din piele a LVMH au urcat cu 4% in primele noua luni din 2013, potrivit datelor publicate de companie, comparativ cu o crestere de 5% inregistrata in primul semestru si in scadere fata de estimarea de 6% realizata de 11 analisti.
De asemenea, cresterea diviziei de parfumerie si cosmetice a incetinit, confirmand astfel norii negri sub care se afla industria de profil.
Inclusiv actiunile companiilor rivale, Swatch Group si L’Oreal, au scazut in urma rezultatelor LVMH.
Veniturile totale ale companiei au urcat la peste 7 miliarde de euro in al treilea trimestru al anului.
Analistii estimau un avans pana la 7,24 miliarde euro. Vanzarile au crescut cu 8 procente, desi expertii din domeniu prognozau o majorarea de 18%.
De altfel, cererea de bunuri de lux a scazut la nivel global. Burberry Group, cel mai mare producator de bunuri de lux din Marea Britanie, se asteapta ca mediul de afaceri sa ramana “incert”, a precizat directorul executiv al companiei, Angela Ahrendts, la conferinta de presa in care si-a anuntat plecarea dupa 8 ani in cadrul producatorului.
Foto: Wikipedia.