Ministerul Transporturilor: Cheltuielile cu promovarea ar putea creste de 50 de ori
relu fenechiuministerul transporturilortaromcfr marfapromovare
Ministerul Transporturilor si-ar putea mari cheltuielile pentru reclama si publicitate de peste 50 de ori.
Cheltuielile pentru reclama si publicitate ale ministerului ar putea fi majorate de la 50.000 lei la 2,25 milioane lei, conform unui proiect de Hotarare publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor, informeaza
Agerpres.
Sumele trebuie suplimentate pentru derularea unei campanii ample de publicitate interna si internationala in vederea promovarii proiectului de privatizare la CFR Marfa.
"In prezent, in derularea Programului de privatizare al Ministerului Transporturilor au aparut unele aspecte noi in privinta cheltuielilor ce urmeaza a fi efectuate in prima parte a anului 2013, conform angajamentelor asumate de Guvern in fata organismelor financiare internationale, referitoare la privatizarea CFR Marfa", se mentionează in Nota de Fundamentare a proiectului de act normativ.
In cadrul bugetului pentru acest an al ministerului, la capitolul de cheltuieli pentru reclama si publicitate este prevazuta suma de 50.000 lei din care, pana in prezent, a fost utilizata o suma de circa 10.000 lei.
"In mod deosebit este vorba despre derularea unei campanii ample de publicitate interna si internationala, in diferite medii de informare (presa scrisa, televiziune, Internet etc) pentru promovarea proiectului de privatizare prin vanzarea unui pachet majoritar de actiuni pe care Ministerul Transporturilor il gestioneaza la CFR Marfa, in calitate de actionar in numele Statului roman", se spune in Nota de Fundamentare.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, s-a intalnit recent cu ambasadorul Confederatiei Elvetiene la Bucuresti, ES Jean-Hubert Lebet.
Elvetienii si-au aratat interesul pentru privatizarea Tarom si CFR Marfa.
Foto: cfrmarfa.cfr.ro.