Mega Mall rescrie dinamica zonei de food din malluri
mega mallrestaurante mega mall
In contextul dinamicii pietei de retail la nivel local dar si global, NEPI Rockcastle incearca sa isi consolideze pozitia dominanta a centrelor sale crescand relevanta acestor destinatii pe zona de petrecere timp liber, servicii si food. Pe langa implementarea unor initiative pentru centrele noi deschise un demers important este aducerea centrelor cu un anumit istoric la nivelul anului 2018.
Mega Mall, cel mai mare centru al NEPI Rockcastle in Romania, cu suprafata inchiriabila de 77.000 mp, trece printr-o astfel de transformare chiar daca este in acelasi timp unul dintre cele mai noi centre inaugurate in Romania. Zona de food court si timp liber a ajuns sa fie cheia diferentierii in zonele dezvoltate si din acest motiv transformarea Mega Mall in destinatia numarul 1 pe aceasta arie a devenit o prioritate.
Cu un intreg etaj dedicat zonei de food court si divertisment, Mega Mall a investit, in 2017, in actualizarea ofertei comerciale, creand un mix unic de experiente de petrecere a timpului liber si devenind centrul comercial cu cel mai mare numar de locatii food din Romania. Procentul din suprafata totala a centrului comercial cu destinatie de food sau divertisment a ajuns la 17%, iar zona de restaurante si fast food la peste 6,000 m2 inchiriabili. Ca destinatie 25% din aria centrul comercial are focus partea de divertisment si petrecere a timpului liber.
„Zona de food court a devenit o destinatie mai importanta decat shoppingul in sine pentru un mall. Oamenii cauta in primul rand spatii unde sa isi petreaca timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales in Bucuresti unde avem cel mai sofisticat client. Asteptarile si exigentele pe aceasta arie au crescut enorm si din acest motiv vrem sa livram o experienta care sa raspunda la aceste cerinte. Pe langa crearea celui mai variat mix posibil vrem in continuare sa imbunatatim si partea ambient, proiect ce continua si in 2018 prin remodelarea zonei de spatiu comun.” spune Alexandru Suiu, center manager Mega Mall.
Printre marcile care au completat food court-ul Mega Mall in 2017 se numara Taco Bell, cel de-al doilea restaurant de acest tip din Romania, Two by Trickshot, Pep&Pepper, McDonald’s si Sbarro, acestea adaugandu-se unui mix variat de branduri culinare, cu bucatarii locale si internationale pentru toate gusturile. Brandurilor din zona de foot court, situata la nivelul 2, li se adauga Paul, brutarie si patiserie frantuzesti, precum si conceptul unic de cafenea Manufaktura, ce ofera un meniu variat de tip bistro, ambele situate la parter. Astfel, oferta culinara a Mega Mall cuprinde 26 de branduri, fiind centrul comercial din Romania cu cel mai mare numar de locatii food.
Pe langa noutatile din food court, anul acesta, Mega Mall a investit si in diversificarea zonei de entertainment, ambele insumand o suprafata totala de 10.000 metri patrati, echivalentul a doua terenuri de fotbal.
Una dintre noutatile acestui an este spatiul de divertisment din cadrul restaurantului Two by Trickshot, care imbogateste experienta vizitatorilor cu noi destinatii de petrecere a timpului liber: opt piste de bowling, unsprezece mese de biliard si doua board-uri darts, toate dispuse intr-un design modern si o atmosfera unica.
Tot anul acesta, a fost inaugurata si terasa exterioara, la nivelul 2B, un loc ideal pentru serile calduroase de vara. Spatiul de 1380 mp a gazduit numeroase evenimente pentru copii si adulti, printre care se numara proiectii gratuite ale celor mai apreciate productii cinematografice din ultimii ani, concerte live si evenimente pentru toate varstele.
Aceste noutati se adauga unora dintre cele mai avansate experiente de divertisment din Bucuresti, oferite de Mega Mall. Una dintre vedetele acestui segment, Cinema City, a fost la momentul inaugurarii in Mega Mall primul cinematograf din tara cu tehnologia inovatoare 4DX. Multiplex-ul cuprinde 11 sali digitale performante, sala 4Dx fiind echipata cu scaune hi-tech mobile si efecte speciale sincronizate cu actiunea de pe ecran.
Cei mai activi dintre clientii Mega Mall au la dispozitie si un centru modern World Class. Lider in industria wellness-ului autohton, World Class ofera servicii de cinci stele iubitorilor de sport. La Mega Mall, clientii au acces in salile de Gym, Aerobic, Cycling si Relaxation Area SPA, precum si la cele mai noi si moderne servicii de pe piata de profil. Centrul SPA include si o piscina semiolimpica dotata cu echipamente performante de filtrare si tratare a apei.
Pentru cei mai mici, Mega Mall include Gymboland, un spatiu de joaca modern, dotat cu echipamente inovatoare. Acesta este locul in care copiii isi pot sarbatori zilele de nastere intr-un mod original si, in acelasi timp, pot participa la evenimente interactive.
In 2018, Mega Mall va continua sa investeasca in dezvoltarea zonelor de food si entertainment, prin reamenajarea si modernizarea spatiilor comune, asigurand astfel o experienta unica de shopping clientilor sai, adaptata celor mai noi tendinte din retail.