Leonardo are magazin online
leonardoincaltaminteleosport
Leonardo lanseaza magazinul online pentru a acoperi solicitarile clientilor sai, indiferent de zona in care acestia s-ar afla, informeaza magazinul de incaltaminte intr-un comunicat de presa. Site-ul Leonardo este www.leonardo.com.ro. Clientii au parte de reduceri de pana la 50% la sute de articole de sezon. Leonardo a reusit sa devina lider de piata in comertul en detail cu incaltaminte, din momentul inaugurarii primului sau magazin in anul 1994 la Oradea.
Compania detine in prezent 98 de magazine Leonardo, care au o suprafata totala de 46.270 metri patrati si sunt situate in 59 orase ale tarii, avand cel putin un magazin reprezentativ in fiecare capitala de judet, iar in Bucuresti, 12 magazine.
In 2012, Leonardo a vandut peste 4 milioane de perechi de incaltaminte si a avut o cifra de afaceri de peste 50 milioane euro.
De curand, compania a creat un nou concept de prezentare a articolelor de incaltaminte sport (Leosport) prin amenajarea pe o suprafata de 40 sau 80 mp, in cadrul salii de vanzare a magazinului, a unui "corner" Leosport, care se distinge prin mobilier modular si o imagine ordonata a sortimentelor de incaltaminte, grupate dupa branduri precum Puma, Nike, Adidas, Reebok, Kappa.
In prezent, exista 15 asemenea cornere Leosport in magazinele Leonardo, iar programul prevede infiintarea a 40 de spatii.
Magazinele Leonardo se impart in doua categorii in care este oferita marfa spre vanzare clientilor: magazine clasice si magazine self-service.
"Firma noastra este in continua imbunatatire a conceptului de prezentare si vanzare a marfurilor catre clienti mai ales ca standardele la care se aliniaza sunt obligatoriu cele internationale.
Consideram ca ne mentinem cota de piata atinsa in urma cu 3 ani prin atragerea unui segment nou de clienti in magazine, odata cu introducerea unor sortimente de marfa la preturile cele mai mici de pe piata si de o calitate buna.
Firma noastra se adapteaza in permanenta modificarilor care apar pe piata de retail si inchide magazine care devin neprofitabile datorita descresterii interesului clientilor fata de un centru comercial si deschide magazine in centrele comerciale cu un potential important in diverse locatii din Romania", precizeaza cei de la Leonardo pe site-ul www.leonardo.com.ro.