Ioana Popa este noul Client Service Director al agentiei Godmother
ioana popaclient service directorgodmothercomunicaregooglebest jobs
Incepand din luna noiembrie 2012, Ioana Popa se alatura agentiei full service si preia coordonarea echipei de client service, implicandu-se in acelasi timp in toate aspectele operationale si oferind input strategic pentru proiectele Godmother.
"Implicarea Ioanei in activitatea Godmother aduce un plus de rigoare si in acelasi timp o perspectiva diferita asupra abordarii proiectelor, avand in vedere experienta sa indelungata "de partea clientului". Sunt convins ca, impreuna, vom continua sa realizam proiecte de succes, mentinand accentul pe mixul dintre know-how, eficienta, creativitate si timp de reactie", a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother.
Ioana Popa are o experienta de 11 ani in comunicare si marketing, timp in care a coordonat campanii integrate si a gestionat bugete de comunicare ale unor branduri importante de pe piata romaneasca.
Inainte de a se alatura agentiei Godmother a ocupat pozitii precum: Marketing Officer Wholesale Banking in cadrul ING Bank, Brand and Communication Manager Millenium Bank si Marketing and Communication Manager IBP Group.
"Ma bucur sa fiu parte din echipa Godmother si nu ascund faptul ca imi doream o astfel de provocare si oportunitate profesionala. Am gasit in Godmother un spirit aparte si o echipa de profesionisti, precum si o convergenta de viziune – elemente pe care le consider fundamentale pentru succesul in proiectele de comunicare dar si pentru parteneriatele pe termen lung", a declarat Ioana Popa, Client Service Director Godmother.
Godmother este o agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie cu sloganul "You brief, we deliver".
Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independent, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat pe piata sub numele de Godmother si sloganul "Professional Hocus-Pocus". Momentul rebrandingului a coincis si cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competente a membrilor echipei si inceperea dezvoltarii de proiecte ce implica comunicarea integrata.
Anul 2011 a insemnat pentru Godmother o crestere de 20% a cifrei de afaceri si o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipa, campanii), trend care continua si in 2012, pentru finalul caruia reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.
Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si multi altii.