In urmatoarea perioada sunt incluse in plan deschiderea unor noi locatii in Baneasa Shopping City si Promenada Mall, astfel incat Charme Boutique sa devina cat mai curand un punct de referinta pentru cumparatorii de acest gen.
„Charme Boutique a pornit din dorinta de a crea un magazin de pantofi de lux pentru barbati, intrucat pe piata din Romania nu exista un astfel de concept, iar ulterior, ca o decizie de business am adaugat in selectia de branduri si pantofii pentru femei, stiut fiind faptul ca ele sunt cele care cumpara mai des pantofi. Am optat pentru deschiderea unor magazine multibrand pentru diversitatea produselor, preferintele cumparatorilor fiind variate de cele mai multe ori, iar alegerea brandurilor s-a bazat foarte mult pe alinierea la exigentele consumatorilor romani, care sunt la randul lor extrem de rafinati in acest domeniu. Am ales sa aducem atat stilul business, elegant, cat si casual, sport, tinand totodata cont si de tendinta actuala, stilul rock”, explica Delia Stroea, Manager Charme Boutique.
Locatia centrala, conceptul de amenajare al magazinului, dar si extinderea ulterioara printr-o retea de magazine, toate acestea au contribuit la o colaborare extrem de facila cu toate casele de moda.
Preturile produselor sunt diversificate, in functie de sezonul din care face parte produsul, nivelul de rafinament al creatiei produsului, etc. In acest moment cea mai scumpa pereche de pantofi este un model Roberto Cavalli care costa 420 de euro, dar exista si pantofi ai caror preturi incep de la 200 euro. „Incercam pe cat posibil sa utilizam marje cat mai mici, pentru a satisfice cat mai mult ideea de lux accesibil, si nu lux inabordabil”, adauga Delia Stroea.
Colectia de primavara-vara 2013 va cuprinde in mod suplimentar pantofi din colectiile John Galliano la barbati, iar pentru femei se vor regasi brandurilor americane Sam Edelman si L.A.M.B. by Gwen Stefani, cat si modele Alessandro dell’Acquasi Enrico Coveri.
Initiatorii proiectului sunt Delia Stroea si Gabriela Cristea, doua iubitoare a tot ceea ce inseamna arta si suprapunerea ei in moda. Intrucat reteaua de magazine implica si un efort financiar substantial, ambele detin participatii si in alte afaceri anterioare, care asigura finantare pentru noua investitie.