Importanta incurajarii interactiunii la birou, pentru un business sustenabil pe termen lung

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Importanta incurajarii interactiunii la birou, pentru un business sustenabil pe termen lung
Importanta incurajarii interactiunii la birou, pentru un business sustenabil pe termen lung
de Redactia Manager la 15 Feb. 2022
Urmareste-ne pe Google News
Ultima perioada ne-a aratat ca tehnologiile performante pot schimba complet modul in care ne raportam la mediul de lucru, iar viitorul cu siguranta se bazeaza pe aceeasi directie, a avansurilor tehnologice fara precedent, care vor modela lumea in moduri pe care nu ni le-am fi imaginat acum cativa ani.

Insa, chiar daca digitalizarea si tehnologia pun stapanire pe viata noastra si ne invata sa comunicam indiferent de locul in care ne aflam si de distanta dintre noi, interactiunea fizica nu poate fi replicata intr-un mediu virtual si nu poate fi inlocuita cu tehnologia.

Interactiunea in relatiile personale si profesionale inseamna in cea mai mare masura comunicarea fata in fata, care ne ajuta la construirea de relatii interpersonale sanatoase, pe termen lung. 

Echipele solide, cheia succesului unei afaceri 

Echipele solide formate din angajati pe care ii motiveaza aceleasi lucruri si au interese comune sunt esentiale pentru dezvoltarea sustenabila a unei companii. Un mediu in care exista comunicare deschisa, incredere si respect nu poate avea decat rezultate benefice, atat pentru companie, cat si pentru starea de bine a angajatilor.

In contextul pandemiei, companiile si angajatorii s-au confruntat cu o noua provocare, aceea de a crea spatii de birouri care incurajeaza colaborarea dintre angajati, respectand in acelasi timp si masurile de siguranta si distantare. Iar birourile viitorului vor trebui sa urmeze aceleasi principii si sa indeplineasca toate criteriile de sustenabilitate si siguranta sanitara. IMMUNE™ este certificarea care atesta ca aceste lucruri sunt implementate si respectate la cele mai inalte standarde, pentru ca angajatii sa se simta in siguranta la birou.

Creativitatea este incurajata in conditiile existentei unui mediu de lucru sigur, in care parerile fiecaruia conteaza si contributia este apreciata atat de catre colegi, cat si de echipa de management. Pentru a putea oferi toate aceste conditii, antreprenorul Liviu Tudor a coordonat dezvoltarea IMMUNE™ Building Standard, o certificare pentru cladiri ce contine peste 135 de masuri sanitare, de inginerie, arhitectura si operationale, menite sa imbunatateasca protectia sanitara a spatiilor de birouri, atat in prezent, cat si in viitor. 

 

Sustenabilitatea pe termen lung a unui business 

Liderul potrivit la locul potrivit este esential pentru a da directia corecta unei echipe si pentru a se asigura ca angajatii colaboreaza eficient si ca sunt multumiti de conditiile de lucru si de mediul creat.

In lipsa unei viziuni si a unor obiective clar stabilite, un business poate avea sanse de reusita doar pe termen scurt. Succesul oricarei afaceri depinde in mare masura de capacitatea unui manager de a asigura angajatilor un mediu de lucru in care parerea fiecaruia e respectata, sunt incurajate colaborarea si interactiunea, iar resursele sunt utilizate eficient pentru binele companiei si al angajatilor.

Un liderr modern, care este in pas nu doar cu tendintele tehnologice, ci este constient si de nevoile emotionale ale angajatilor, va crea spatii de lucru care functioneaza ca adevarate huburi de colaborare si de stimulare a creativitatii.

In acest context, regandirea si reinventarea spatiilor de lucru sunt importante pentru ca angajatii sa revina la lucru nu doar pentru stimulentele financiare, ci si pentru confortul pe care il gasesc la birou. Standardul IMMUNE este o solutie pe care angajatorii pot sa o urmeze pentru a crea un business sustenabil, in care starea de bine si confortul angajatilor se afla pe primul loc.

Adoptarea acestor standarde incurajeaza productivitatea, iar locul de munca devine un spatiu unde angajatii isi pot desfasura, in conditii de siguranta sporita, activitatile zilnice, atat in timpul pandemiei, cat si dupa aceasta.

 

Interactiunea este printre cele mai importante lucruri care ne-au lipsit in timpul pandemiei, cand majoritatea dintre noi am fost nevoiti sa ne mutam activitatea in mediul virtual. De aceea, este important ca businessurile sa isi adapteze strategia de resurse umane, pentru a se pregati cat mai bine pentru revenirea angajatilor la birou si pentru a le asigura acestora un mediu de lucru sigur si confortabil.

 

Sursa foto: Shutterstock

 

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x