IKEA incepe angajarile pentru magazinul din Bulevardul Pallady

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
IKEA incepe angajarile pentru magazinul din Bulevardul Pallady
IKEA incepe angajarile pentru magazinul din Bulevardul Pallady
de Vlad Strunescu la 04 Iun. 2018
Urmareste-ne pe Google News
angajari ikeaangajari ikea palladyangajari ikea romania

Ca parte a pregatirilor pentru deschiderea viitorului magazin IKEA Pallady, IKEA South-East Europe a anuntat, astazi, inceperea recrutarii angajatilor si angajatelor pentru cel de-al doilea magazin din Bucuresti.

Acesta va fi deschis pe Bulevardul Theodor Pallady nr. 57. Candidatii interesati sa lucreze la viitorul magazin IKEA Pallady pot sa aplice pe https://www.IKEA.ro/joburi (Browser: Internet Explorer).

Situat in partea de est a Bucurestiului, pe Bulevardul Theodor Pallady nr. 57, IKEA Pallady este al doilea magazin IKEA din Romania. 

Compania estimeaza ca magazinul va fi deschis la sfarsitul verii 2018, ca urmare a unei investitii de peste 80 de milioane de euro, reprezentand valoarea totala a terenurilor si a constructiilor.

Echipa IKEA este in cautare de angajati diversi, realisti, directi si pasionati de amenajarea si mobilarea casei, care impartasesc viziunea de a crea o viata de zi cu zi mai buna pentru cei mai multi oameni. 
 
Unele dintre principalele criterii de recrutare in cadrul companiei IKEA sunt: identificarea cu valorile IKEA, competentele si aptitudinile relevante pentru job.
 
Peste 350 de angajati sunt asteptati sa se alature familiei IKEA din Romania pe diferite posturi disponibile in: vanzari, design interior/visual merchandising, relatii clienti si servicii, case de marcat, mentenanta, logistica si depozitare, reaprovizionarea stocurilor, supravegherea zonei de joaca pentru copii si oportunitati in serviciile aferente produselor alimentare din Restaurantul Clientilor, Magazinul cu delicatese suedeze, Bistro si in Restaurantul angajatilor.
 
Cu beneficii de top si programe pentru angajati, IKEA Pallady ofera un loc de munca incluziv, cu oportunitati egale in recrutare, evolutie si dezvoltare pentru toata lumea - indiferent de varsta, identitate de gen, orientare sexuala, etnie, rasa, nationalitate, religie sau orice alta dimensiune a identitatii lor.

Citeste si: Cum calca-n strachini un manager roman, in loc sa le vanda
 
Selectarea angajatilor se face in modalitatea obisnuita pentru compania IKEA. Dupa examinarea CV-urilor depuse de candidatii selectati, vor urma interviuri telefonice si interviuri fata-in-fata. 
 
Candidatii vor trece apoi printr-un proces de testare in cadrul caruia, in afara de abilitatile necesare, le vor fi evaluate conformitatea valorilor personale cu valorile IKEA.
 
Echipa de management a magazinului IKEA Pallady a fost recrutata din februarie 2018 si respecta principiile egalitatii de gen, cu 50% femei si 50% barbati in pozitii de conducere, iar echipa de middle management este formata in acelasi mod. In plus, multi dintre angajatii magazinului IKEA Baneasa au acceptat oportunitatea de a fi avansati in functie sau de a prelua functii similare in echipa noului magazin, aflat mai aproape de casele lor.
 
"Suntem foarte incantati sa anuntam inceperea procesului de recrutare pentru noul magazin IKEA Pallady din Bucuresti. Acest pas ne aduce mai aproape de deschiderea Magazinului Pallady si de planurile noastre de dezvoltare in Romania. 
 
Suntem in cautare de oameni care impartasesc atitudinea pozitiva si valorile IKEA Group, care sa lucreze cu pasiune impreuna cu noi pentru a crea o viata mai buna pentru cei mai multi oameni. 
 
La IKEA Group, puteti face parte dintr-un mediu de lucru informal, plin de inspiratie si de voie buna si cu un ritm rapid de crestere. Te invitam sa fii tu insuti intotdeauna la locul de munca! Ne respectam reciproc diferentele si suntem curiosi si deschisi. Asteptam cu nerabdare sa te intalnim", a declarat Cas Lachaert, Store Manager IKEA Pallady.
 
IKEA ofera un pachet generos de beneficii, inclusiv abonament medical la o clinica privata, asigurare de viata, tichete de masa, decontare lunara a unei parti din cheltuielile de transport, prima anuala de vacanta, concediu de odihna suplimentar si altele. In plus, prin programul One IKEA Bonus, toti angajatii primesc un bonus de performanta, iar, prin programul de loialitate Tack!, sunt recompensati cei care au o vechime mai mare de cinci ani la IKEA, cu o contributie anuala la planurile lor individuale de pensii.


Citeste si: Mostenitorii averii lui Ingvar Kamprad si-au luat adio de la IKEA. Averea fabuloasa a fost transferata in anii '80

IKEA sprijina fiecare angajat sa se dezvolte cat de mult isi doreste, incurajand oamenii sa preia diferite atributii la noul magazin IKEA Pallady. Compania se mandreste ca un loc de munca la IKEA poate evolua cu adevarat intr-o cariera, cu potentialul de a se transforma intr-o experienta globala.

De asemenea, compania pune pret pe viata personala a angajatilor si pe importanta echilibrului intre munca si familie.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta
Business

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta

today19 Nov. 2024
Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas
Business

Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas

today19 Nov. 2024
Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019

today19 Nov. 2024
Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati
Companii

Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati

today19 Nov. 2024
Top 7 joburi bine platite in care poti lucra de acasa in 2025
Companii

Top 7 joburi bine platite in care poti lucra de acasa in 2025

today19 Nov. 2024
5 greseli mici care iti pot distruge relatia cu seful
Economie

5 greseli mici care iti pot distruge relatia cu seful

today19 Nov. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019

today19 Nov. 2024
Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati
Companii

Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati

today19 Nov. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x