Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4% Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4%
de Manager.ro la 12 Feb. 2014
Urmareste-ne pe Google News
kruk romaniabanisumebrandingnotorietatedatorii

Notorietatea totala spontana si asistata a companiei KRUK Romania a atins valoarea record de 35,4% la finalul anului 2013, comparativ cu 16,8% in 2012. Rezultatele reflecta raspunsurile respondentilor la intrebarea de care companie de colectare creante au auzit la citirea unei liste din care putea selecta cateva companii de profil.

KRUK Romania, companie de top a industriei de management al creantelor din Romania, a implementat incepand cu toamna anului 2011 campanii de comunicare si educationale menite sa informeze persoanele cu datorii asupra pasilor simpli pe care acestea trebuie sa le faca pentru a-si solutiona problemele financiare cu care se confrunta. Aceste campanii au inceput sa dea roade si mii de romani au ales sa foloseasca solutia de colectare pe cale amiabila oferita de KRUK, prin incheierea de angajamente de plata in rate convenabile, care, astfel, le da posibilitatea sa recapete controlul asupra propriei situatii financiare.

In luna decembrie 2013, KRUK Romania a desfasurat o cercetare de piata cantitativa privind piata Serviciilor de Colectare a Creantelor din Romania, care a fost implementata de Centrul de Studiere a Opiniei Publice (CSOP). Acest studiu este parte a cercetarilor anuale de monitorizare menite sa imbunatateasca intelegerea evolutiilor pietei de management al creantelor din Romania. Studiul este reprezentativ la nivel national si s-a desfasurat prin metoda interviului fata-in-fata, la domiciliul respondentilor, pe un esantion de peste 1.000 de persoane.

Aproximativ 19,6% dintre respondenti au mentionat KRUK Romania ca fiind prima companie de management al creantelor comerciale care le vine in minte atunci cand sunt rugati sa numeasca o singura companie de profil din Romania. Astfel, gradul de notorietate al KRUK Romania generat de prima mentiune a atins valoarea de 19,6% in 2013, comparativ cu 8,2% in 2012.

De asemenea, atunci cand au fost rugati sa mentioneze prima companie de management al creantelor care le vine in minte, 26,2% dintre respondentii cu acces la internet au numit KRUK Romania, comparativ cu principalul competitor, care a fost indicat de numai 6,5% dintre respondenti. In termeni de notorietate totala, (alegere dintr-o lista de companii, raspuns multiplu), KRUK Romania a inregistrat 48,9% dintre raspunsurile acelorasi respondenti cu acces la internet, fata de numai 16,4% inregistrate de principalul competitor.

Rezultatele cercetarii au relevat cresterea continua a gradului de notorietate al companiei KRUK Romania pe parcursul ultimilor trei ani. Acest trend ascendent reflecta rezultatele campaniilor de comunicare implementate constant de Grupul KRUK. 

In timpul campaniei de comunicare desfasurate de KRUK Romania in toamna anului 2013, mixul media folosit a fost format din spoturi TV si spoturi radio, materiale advertoriale in publicatii tabloid, precum si o campanie pe internet. Astfel, a fost pentru prima data in campania de comunicare desfasurata de companie cand a fost folosit internetul. Rezultatele campaniei online au fost impresionante - peste 98.500 de accesari ale bannerelor din reteaua Google si peste 432.000 de vizualizari ale spoturilor pe YouTube, evidentiind capitalul de notorietate de care se bucura KRUK Romania in randul respondentilor cu acces la internet.

“Campaniile de comunicare desfasurate de KRUK Romania in ultimii 3 ani au avut un impact pozitiv asupra imaginii industriei de management al creantelor, dar si asupra perceptiei publicului larg privind activitatile companiilor de profil. Demersurile de comunicare intreprinse de Grupul KRUK in tarile unde are operatiuni: Polonia, Romania si Republica Ceha, vin atat in ajutorul persoanelor cu datorii, carora le faciliteaza plata datoriilor in rate, cat si in sprijinul creditorilor carora le faciliteaza recuperarea sumelor de bani datorate si reintroducerea lichiditatilor in circuitul economic”, a spus Tomasz Ignaczak, Director General al KRUK Romania.

Ultimele NOUTATI

Masa de Craciun,
Life Style

Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori

today26 Dec. 2024
Mos Craciun a saracit! Putini mai primesc cadouri de lux sub brad
Life Style

Mos Craciun a saracit! Putini mai primesc cadouri de lux sub brad

today25 Dec. 2024
3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism
Astazi in istorie

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism

today24 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Afla...

De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie

today24 Dec. 2024
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Reteta zilei

Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora

today24 Dec. 2024
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Reteta zilei

Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti

today24 Dec. 2024
Reteta originala de salata de boeuf cum sa pregatesti cel mai iubit preparat de sarbatori
Reteta zilei

Reteta originala de salata de boeuf cum sa pregatesti cel mai iubit preparat de sarbatori

today23 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa pleci din casa de Craciun? Superstitii care iti pot afecta norocul in noul an
Afla...

De ce nu trebuie sa pleci din casa de Craciun? Superstitii care iti pot afecta norocul in noul an

today23 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism
Astazi in istorie

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism

today24 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Afla...

De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie

today24 Dec. 2024
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Reteta zilei

Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora

today24 Dec. 2024
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Reteta zilei

Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti

today24 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x