GOiN, solutia securizata de portare a informatiei de tip bilet pe telefonul mobil, a fost lansata in Romania
gointaloane autosolutiitermen mediuvoucherediscount
GOiN solutioneaza problema transportului de bilete, cupoane, vouchere sau alt tip de e-bilet de la organizator pe telefonul smart al cumparatorului. Dezvoltata de o echipa romaneasca, solutia GOiN este compusa din doua aplicatii si o interfata web si a fost lansata in Romania marti, 15 octombrie in cadrul unui eveniment organizat de dezvoltatori.
Prin descarcarea aplicatiei GOiN, utilizatorul poate primi, stoca si organiza biletele, abonamentele, voucherele sau cupoanele pe telefonul sau in format cod de bare si QRCode. Astfel, cumparatorului nu mai este nevoit sa faca eforturi de a intra in posesia biletului printat si de a-l pastra, ci poate direct stoca informatiile pe telefon si intr-un cont online complementar utilizand aplicatia GOiN ce poate fi descarcata gratuit de pe Google Play. Pentru verificarea informatiei, organizatorul are la dispozitie GOiN Organizer App - o aplicatie de scanare a biletului pe baza codului QR. Mai mult, GOiN ofera multiple facilitati sociale (localizare evenimente si prienteni, distributie prin share) si de management de bilete, respectiv evenimente.
Solutia GOiN a putut fi testata in cadrul evenimentului de potentiali clienti si jurnalisti pe tablete si telefoane Allview, cel mai important producator autohton din industria IT&C, - companie care a decis sa se alaturi demersului GOiN de a veni in intampinarea trendurilor ascendente de utilizitatori de mobile si consum de bilete si a le uni intr-o solutie ecologica.
Andrei Mirlogeanu - fondatorul si arhitectul solutiei, a anuntat si facilitatea oferita dezvoltatorilor din Romania care integreaza GOiN in solutiile proprii. „Din cercetarea noastra reiese ca utilizatorii de carduri si cumparatorii de bilete sunt pregatiti si nerabdatori sa foloseasca o solutie de transport si stocare a acestora pe telefonul mobil, dar lor trebuie sa le venim in intampinare prin facilitarea accesului la informatii de tip e-bilet. De aceea, GOiN ofera atat clientilor directi cat si dezvoltatorilor pe langa gratuitati la planurile tarifare si oferte de tip money-back, suport tehnic si logistic in implementarea solutiei GOiN pe website-urile si aplicatiile lor.”
Despre impactul si pietele targetate, Andrei Mirlogeanu are in vedere organizatorii de concerte, evenimente culturale, sportive si de business, targurile si expozitiile, dar si companiile de transport. „Desi solutia GOiN ofera o versatilitate extraordinara datorita atributului ei inovativ - ganditi-va ca putem porta prin GOiN si taloane auto, polite RCA sau vignete -, pe termen mediu ne concentram eforturile pe piata romaneasca de ticketing iar pe termen mediu, din 2014, vom aborda agresiv pietele de vouchere si discounturi atat din Romania, cat mai ales de pe piata internationala.”