Gerovital: Locul 1 la categoria produse de ingrijire romanesti
gerovitalstudiiesantionbrandurifarmecdoina
Pentru al doilea an consecutiv, Gerovital se afla pe primul loc in Topul produselor romanesti de ingrijire, conform studiului desfasurat de catre compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz. Studiul a masurat preferintele consumatorilor romani si a luat in considerare gradul de incredere si implicarea emotionala fata de un brand.
„Suntem mandri ca Gerovital, o marca a inovatiei romanesti si un produs deosebit de apreciat la nivel mondial, ramane cel mai indragit brand de ingrijire”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
„Esenta profund romaneasca a produselor noastre Gerovital si respectul pe care-l purtam creatoarei acestuia, Prof. Doctor Ana Aslan, sunt tot atatea motive de investitii constante in pastrarea acestora la cel mai inalt nivel de calitate. Le multumim tuturor consumatorilor nostri pentru increderea pe care ne-o acorda si ii asiguram ca vom ramane dedicati acestei marci si modului in care produsele noastre le raspund asteptarilor”, a mai adaugat acesta.
De asemenea, Gerovital se afla pe locul al patrulea in topul general al celor mai puternice 50 de branduri romanesti, alcatuit de Unlock Market Research.
Alaturi de acesta, in top mai sunt prezente atat brandul Farmec, cat si Doina, unul dintre cele mai longevive si mai indragite produse ale companiei.
Acesta din urma a avut o urcare spectaculoasa de opt pozitii in top fata de anul trecut, datorita extinderilor de gama si a mentinerii calitatii si eficientei specifice produselor Doina.
Studiul Unlock Market Research s-a desfasurat pe un esantion de 1,200 de consumatori si este reprezentativ urban la nivel de regiune, impartire pe sex si varsta a populatiei de peste 18 ani. Intregul studiu poate fi citit in cea de-a patra editie a topul Biz 50 cele mai puternice branduri romanesti, cat si la adresa http://www.revistabiz.ro/50-cele-mai-puternice-branduri-romanesti-in-2013-1365.html.