Gerovital a obtinut titlul de SUPERBRAND 2013
farmeccentrufrumuseteexporturicifra afaceriproduse
Gerovital a obtinut titlul de SUPERBRAND 2013 la categoria "Ingrijire personala" in cadrul evaluarii pe care Superbrands Romania o realizeaza an de an pentru recunoasterea brandurilor cu performante exceptionale. Cu o traditie de peste 40 de ani, Gerovital, primul produs antiimbatranire din lume, a devenit una dintre cele mai cunoscute marci romanesti la nivel national si international.
”Suntem extrem de onorati de reusita Gerovital, un brand cu traditie si performante extraordinare, dar si un brand care are capacitatea sa se reinventeze permanent”, spune Mircea Turdean, Directorul General Farmec Cluj Napoca. “Expertii Superbrands si consumatorii chestionati au apreciat Gerovital ca fiind o marca ”de incredere” si care ”se diferentiaza pe piata”, ceea ce ne motiveaza sa gasim solutii inovatoare care sa ne mentina in topul preferintelor lor”, adauga acesta.
Studiul a fost realizat in cea de-a doua parte a anului 2013, in doua etape. In prima etapa, Consiliul Superbrands, format din 25 de experti in marketing, comunicare, branding si business, a evaluat brandurile in fuctiile de criteriile aplicate international de catre organizatia Superbrands. In etapa a doua a cercetarii, 1500 de consumatori cu varsta cuprinsa intre 18-54 de ani si-au exprimat preferintele in cadrul unei cercetari de piata realizate de Ipsos pentru identificarea brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand.
Rezultatul studiului confirma succesul de care se bucura produsele Farmec atat in Romania, cat si in cele peste 30 de piete internationale catre care sunt operate exporturi. Datorita investitiilor realizate in ultimii ani si a produselor lansate in 2013, Farmec a incheiat anul cu o cifra de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare fata de cele 121 milioane lei raportate in anul precedent. Farmec isi consolideaza astfel pozitia de cel mai important producator roman de cosmetice si una dintre cele mai puternice companii cu actionariat 100% local din Romania.
Rezultatele financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea portofoliului Farmec cu noi produse, atat in categoria de cosmetice, cat si incategoria de curatenie. Astfel, prima jumatate a anului a fost marcata de lansarea gamei Farmec Natural si de extinderea gamei de produse pentru ingrijirea parului - Gerovital Plant Tratament. In acelasi timp, gamele de produse de curatenie Nufar si Triumf au fost reinnoite la nivel de formula si ambalaje si au fost completate cu sortimente noi.
In cea de-a doua jumatate a anului, compania a lansat noua linie de produse de ingrijire a tenului Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, o gama performanta de produse anti-aging ale carei formulari au la baza un complex inovator alcatuit din trei ingrediente esentiale pentru ingrijirea eficienta a tenului matur: acidul hialuronic, vitamina E si Juvinity.
Tot in 2013, Farmec a inaugurat Centrul de Frumusete de la Cluj. Situat in apropierea fabricii Farmec, Centrul de Frumusete se intinde pe o suprafata de 225 metri patrati si cuprinde un magazin de brand la standardele cele mai inalte de calitate, precum si o zona destinata intalnirilor dintre consumatoare si specialistii Farmec. De asemenea, in cadrul Centrului, clientele pot beneficia de sedinte gratuite de dermoanaliza si consultanta de specialitate.
Anul acesta, Farmec va continua strategia de investitii in activitatile de cercetare si dezvoltare de noi produse pentru ingrijirea personala si curatenia casei, urmarind, in acelasi timp, cresterea ponderii exporturilor din cifra totala de afaceri.