Luni dimineata, participantii la trafic pe Autostrada Urbana au semnalat unele probleme legate de calitatea asfaltului.
Astfel ca la intrarea A3 in Bucuresti, breteaua spre Dimitrie Pompeiu deja s-a lasat pe o lungime de circa 50 de metri si au fost puse semnalizari pentru ocolirea zonei.
La randul sau, un membru al forumului Asociatiei Pro Infrastructura confirma problema aparuta pe cea mai noua constructie de acest tip din tara, spunand ca, cel mai probabil, in acea zona sunt conducte si nu au tasat cum trebuie.
"La bordura s-a lasat. Si trotuarul in acea zona s-a lasat. Au pus balize sa nu se apropie masini de bordura. Este "valurita". Probabil in acea zona sunt conducte si nu au tasat cum trebuie", spune reprezentantul forumului Asociatiei Pro Infrastructura.
Pe 14 decembrie 2018, reprezentantii CNAIR au receptionat lucrarile la sectorul de autostrada Bucuresti - Ploiesti, km 0+000 (Intersectie Petricani) - km 3+325, cunoscut ca Autostrada Urbana. Cei 3,3 km s-au adaugat altor circa 3,2 km deja finalizati, din apropierea strada Popasului si pana la Centura.
Autostrada Urbana a fost proiectata si construita de Asocierea Aktor - EuroContruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fara TVA.
Si oficialii investiti cu raspunderea pe aceasta tema stiu de problema aparuta la A3.
Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR, spune ca i s-au adus la cunostinta neregulile, iar reparatiile vor fi suportate de firma care a proiectat si construit autostrada, adica de Asocierea Aktor - EuroContruct Trading. Reparatiile vor fi executate de catre constructor in baza garantiei.