Foodpanda primeste o finantare de 20 milioane dolari pentru extinderea globala
foodpandaimena holdingsfinantareextinderephenomen venturesrestaurante
Foodpanda, impreuna cu brandul afiliat hellofood, platformele online pentru comenzi de mancare cu cea mai rapida crestere la nivel global si sustinute de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, au primit o finantare suplimentara, in valoare de 20 de milioane de dolari, de la un grup de investitori printre care se numara si Phenomen Ventures. Cu ajutorul acestei investitii, foodpanda va continua extinderea globala, avand ca obiectiv prezenta in 40 de tari pana la sfarsitul primului trimestru al acestui an. Compania functioneaza in prezent pe patru continente.
In 2013, foodpanda s-a extins in 20 de tari, printre care si Romania, si a lansat o aplicatie mobila pentru iOs si Android, care este in prezent una dintre cele mai utilizate aplicatii pentru comenzi de mancare la nivel mondial. Ca urmare a strategiei de crestere, foodpanda isi va extinde serviciile in alte opt tari in prima parte a lui 2014: Croatia, Bulgaria, Serbia, Slovenia, Kazahstan, Azerbaidjan, Tanzania si Uganda, in acestea doua din urma serviciul fiind deja lansat.
“In prezent, suntem cea mai mare platforma pentru comenzi online de mancare din lume, fiind activi si extinzandu-ne in Asia, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu si Africa. Beneficiind deja de increderea investitorilor cu experienta, ne vom putea continua strategia de crestere, pentru a deveni un brand online cu adevarat global. Mai mult, vom continua sa ne extindem si in pietele in care suntem deja activi, astfel incat sa fim prezenti in fiecare colt al tarilor in care ne desfasuram activitatea. De asemenea, continuam sa investim in serviciile pentru clienti si sa cream cel mai convenabil mod de a comanda mancare – indiferent de locul de unde este realizata comanda”, a spus Ralf Wenzel (foto), Co-Fondator si Global Managing Director foodpanda / hellofood.
Platforma online pentru comenzi de mancare ajuta restaurantele sa isi creasca vanzarile prin intermediul site-ului si al aplicatiei, oferindu-le totodata tehnologii si instrumente de analytics performante. Clientii isi pot alege mancarea preferata online, iar foodpanda proceseaza comanda si o trimite direct catre restaurant, care se ocupa de livrare.
„Faptul ca am primit finantare din partea investitorilor demonstreaza ca foodpanda a devenit deja un brand de incredere si ca planurile noastre de extindere sunt cu un pas mai aproape de a se realiza. Aceste investitii se vor reflecta cu siguranta si in calitatea serviciilor pe care le oferim. In ceea ce priveste Romania, finantarea ne va ajuta sa ne extindem in toate orasele mari din tara, asa cum ne-am propus”, a spus si Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.
foodpanda are parteneriate cu peste 22.000 de restaurante la nivel mondial, in Romania colaborand in prezent cu peste 150 de restaurante din Bucuresti si Cluj-Napoca.
In 2013, foodpanda a primit o finantare de peste 20 de milioane de dolari de la Phenomen Ventures si Investment AB Kinnevik si alte 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings.