Magazinul Flanco din Promenada este rezultatul unei investitii totale de 1.500.000 de euro. Printre tehnologiile pe care cumparatorii le pot vedea si testa aici se numara tehnologia 4K – reprezentata de branduri ca Philips, LG sau Samsung - dar si produse in exclusivitate pentru piata romaneasca de electro-IT, ca ultrabook-ul Acer S7 sau televizoarele 4K Philips de 84 inch si Samsung de 85 inch.
„Avand in vedere natura locatiei, conceptul de magazin, gama de solutii electro-IT pregatita pentru cumparatorii nostri, precum si focusul intern de a livra o experienta peste asteptari pentru fiecare cumparator, de fiecare data, preconizam ca magazinul Flanco va genera vanzari anuale de peste 9.000.000 de euro in primul an de functionare” a afirmat Violeta Luca, CEO Flanco.
Cititi si Andrei Chiliman, prezent la conferinta de deschidere a Centrului Comercial PROMENADA: Ii felicit pe toti cei care au lucrat la acest proiect frumos, care ridica valoarea zonei
Clientii Flanco vor putea afla informatii despre produsele dorite de la o echipa de consilieri de vanzari, specializata pe diferitele categorii de produse si formata din 27 de angajati. Acestia se vor asigura ca atat produsele, cat si serviciile disponibile, contribuie la crearea unei experiente de cumparare mereu peste asteptari pentru oricine trece pragul magazinului.
In acest magazin s-a amenajat, in premiera in reteaua Flanco, un spatiu dedicat, unde pasionatii de produse Hi-Fi pot testa produse ale marcilor Marantz, Denon, Yamaha, McIntosh Canton,Teac, Dali, Boston Acoustics sau Pro-Ject Audio.
„Magazinul Flanco din Promenada isi asteapta vizitatorii intr-o atmosfera prietenoasa, cu multe produse premium si in exclusivitate in Romania. Echipa de consilieri profesionisti este pregatita sa ofere informatii despre ultimele tendinte in materie de electro-IT, intr-un limbaj adaptat fiecarei situatii. Punem accentul pe produse din zona IT – telefoane, tablete, ultrabook-uri – care se adreseaza unui segment de clienti dinamic si mobil, dar si pe cele din zona de entertainment si cooking high end, adresate unui public exigent”, a declarat Violeta Luca.
In primele trei zile de la inaugurare, Flanco isi asteapta clientii cu oferte speciale, foarte competitive, la toate categoriile de produse. In noul magazin Flanco va avea loc o serie de evenimente interactive saptamanale – lansari de produse, show-uri de gatit, demonstratii de utilizare a functionarii produselor, concerte, workshop-uri, propunandu-si sa devina un punct de referinta in retail-ul de electro-IT.