Flanco lanseaza programul Asteptarile tale sunt prioritatile noastre
flancoprogramecall centerinitiativefeedbackstudii
Flanco Retail demareaza programul "Asteptarile tale sunt prioritatile noastre", concretizand, printr-o serie de 10 initiative, orientarea strategica a companiei de a fi Mereu peste asteptari. Acestea au rezultat pe baza feedback-ului primit de la clienti si a studiilor comandate de Flanco.
Cele mai importante puncte ale programului „Asteptarile tale sunt prioritatile noastre” vizeaza livrarea, garantia, posibilitatea de retur, serviciile de finantare si asistenta, consilierea cumparatorilor si promptitudinea servirii. In cazul in care un client nu beneficiaza de acele servicii asumate de catre Flanco si care pot fi usor cuantificabile, va primi un voucher in valoare de 50 de lei, conform conditiilor din regulamentul campaniei.
„Retailul modern a trecut de etapa in care singurul lucru care conta erau produsele in sine”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Toate eforturile noastre merg intr-o singura directie, aceea ca la Flanco fiecare client sa aiba, efectiv, o experienta care sa-i intreaca asteptarile. Iar pentru aceasta avem grija ca impresia buna sa fie creata inca de la intrarea in magazin, prin design si atmosfera prietenoasa, sa continue cu dispunerea produselor, consilierea specializata si clara si sa fie confirmata de un zambet amabil si o experienta impecabila cu serviciile post-vanzare.”
Cele 10 prioritati pe care Flanco si le-a asumat si le-a implementat, pornind de la ce asteapta clientii de la un retailer electro-IT sunt urmatoarele:
Transport pana in casa
Garantia All Inclusive
Retur in 31 de zile
Consultanta specializata
Cel mai bun raport calitate pret
Credit pe loc, in magazin
Call center 7/7
Programul de fidelitate Mereu Flanco
Initierea discutiei cu un client in 3’, dupa intrarea in magazin
Colectare deseuri electrocasnice
„Programul „Asteptarile tale sunt prioritatile noastre” este dovada palpabila ca ne luam misiunea foarte in serios. Punctele pe care le-am identificat si le-am transformat in prioritatile noastre formeaza o lista dinamica, pe care o vom completa, in functie de observatiile noastre si de feedback-ul primit de la clienti. Toate aceste masuri sunt foarte importante pentru noi, de aceea ii rugam si pe clientii nostri sa le urmareasca, in beneficiul lor direct”, a mai spus Violeta Luca.