Flanco a trecut de varsta majoratului
flanco19 anifacturiserviciimagazinetraining
Flanco sarbatoreste joi 19 ani de existenta pe piata din Romania. Din 1994 si pana acum, Flanco a devenit un obisnuit in topul preferintelor consumatorilor. De ziua sa, Flanco le ofera clientilor din toate cele 82 de magazine din toata tara un discount de 10%, oferit pe loc, informeaza compania.
„Vrem sa le multumim clientilor care ne-au fost alaturi in cei 19 ani pentru fidelitate si pentru feedback. Datorita lor imbunatatim constant experienta de cumparare oferita in magazinele Flanco”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Marcam ziua Flanco, pe 5 decembrie, cu oferte speciale in toate magazinele: 10% reducere, acordata pe loc, la produsele cele mai cautate in aceasta perioada: tablete, telefoane, televizoare, laptopuri, produse de ingrijire personala, dar si electrocasnice mari si mici. Astfel, aducem un plus de efervescenta sezonului de shopping si facilitam accesul la produse cu tehnologie de top – o ocazie pentru consumatori sa faca un cadou „de ultima ora” familiei si prietenilor, in ajun de Mos Nicolae”, a mai spus Luca.
La 19 ani de la inaugurarea primului magazin, Flanco Retail este al doilea cel mai mare retailer de electronice, electrocasnice si IT&C din tara noastra. Iata si un timeline al evolutiei Flanco:
1994: Deschiderea primului magazin Flanco
2002: Primul retailer care a acordat credit doar cu buletinul
2005: Anul in care reteaua Flanco s-a extins la nivel national
2007: Flanco se listeaza la Bursa
2010: Flanco introduce serviciile Retur in 31 de zile si Garantia extinsa
2011: Flanco obtine o crestere spectaculoasa a cotei de piata: cu 50% fata de 2010
2012: Iulian Stanciu devine actionar unic al Flanco, iar Violeta Luca preia functia de CEO al companiei. La final de an, cu o cifra de afaceri de 137 milioane euro in 2012, cu 25% mai mare decat in 2011, Flanco isi reconfirma pozitia in topul celor mai importanti retaileri romani.
Anul acesta, strategia Flanco s-a concentrat atat pe furnizarea de noi servicii in magazine, investind in trainingul consultantilor de vanzari si in modernizarea si extinderea retelei, cat si pe lansarea unor proiecte inedite, precum programul de fidelitate "Mereu Flanco", serviciul "Asteptarile tale sunt prioritatile noastre", site-ul www.facturimaimici.ro, platforma de comunicare www.flancointeractiv.ro.