Firmele de transport rutier vor preturi mai mari la contracte

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Firmele de transport rutier vor preturi mai mari la contracte Firmele de transport rutier vor preturi mai mari la contracte
de Manager.ro la 23 Mar. 2011
Urmareste-ne pe Google News
transportuntrrcontractepretrutierlegealbarosacefintirmasinacamionmarfuristudiucampaniegalatopfranta

Ziua 1 - laptele si painea se epuizeaza, spitalele raman fara lenjerie curata, farmaciile raman fara provizii de medicamente. Ziua 2 - farmaciile sunt fortate sa inchida, produsele proaspete dispar de pe rafturile magazinelor alimentare, transportul public va fi afectat. Ziua 3 - Laptele nu mai poate fi colectat de la ferme, depunerile apelor uzate devin o problema. Ziua 4 - Se constata lipsa proviziilor de alimente, gunoaiele se strang gramezi pe strazi, traficul aerian se opreste. Ziua 5 - Apa de baut s-a redus, hotelurile s-au inchis, restaurantele de asemenea.

Asa ar arata cinci zile ale saptamanii daca s-ar intrerupe transportul rutier de marfuri, releva un studiu pe baza caruia Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania (UNTRR) a lansat o campanie de constientizare a ceea ce inseamna transportul rutier. Pentru ca transportatorii rutieri vor preturi mai mari la contracte.

Transportatorii ar trebui sa isi mareasca preturile pe contracte, a declarat marti  Stefano Albarosa, CEO Cefin Romania, la Gala Transportatorilor de Top.


"De ce mergeti cu tarife care nu va fac profitabili? Este important sa depasiti atitudinea de criza, aveti tarife prea mici si de aceea nu faceti profit", s-a adresat transportatorilor Stefano Albarosa.

Potrivit acestuia, anul trecut 3.000 de camioane au fost scoase din piata de catre societatile de leasing si vandute in afara. Pe de alta parte, presedintele UNTRR, Constantin Isac, a subliniat ca se discuta un pret care sa aduca un mic plus transportatorului astfel incat sa-i permita dezvoltarea.

"Din disperare s-au dus cu tarifele foarte jos, chiar sub costuri", a afirmat Isac.

El a mai spus ca vrea sa aplice o lege asemanatoare cu cea din Franta, unde, dupa ce a fost stabilita valoarea unui contract dintre transportator si cealalta parte, daca pretul combustibilului se mareste, se schimba si valoarea contractata cu cuantumul majorarii carburantului. Potrivit acestuia, in cateva luni in noua legea transporturilor UNTRR incearca sa introduca modelul francez.

"Vrem controale severe in urma carora cei care nu respecta regulile jocului sa fie eliminati", a mai spus Isac, referindu-se la evaziunea facuta de unii transportatori.
 

Ultimele NOUTATI

Declaratia Unica 2025. Ce trebuie sa completezi daca ai obtinut venituri din dobanzi la depozite bancare in 2024
Financiar-Bancar

Declaratia Unica 2025. Ce trebuie sa completezi daca ai obtinut venituri din dobanzi la depozite bancare in 2024

today24 Apr. 2025
Adevaratele valori ale Romaniei: Cine sunt liceenii care au facut istorie in SUA?
Ultimele stiri economice

Adevaratele valori ale Romaniei: Cine sunt liceenii care au facut istorie in SUA?

today24 Apr. 2025
5 obiceiuri pe care orice persoana de succes le urmeaza pentru performanta maxima
Life Style

5 obiceiuri pe care orice persoana de succes le urmeaza pentru performanta maxima

today24 Apr. 2025
Cadouri personalizate pentru mama - spune
Life Style

Cadouri personalizate pentru mama - spune "Multumesc" in cel mai sincer mod

today24 Apr. 2025
Viitorul constructiilor se scrie la INNOCONSTRUCT 2025
Business

Viitorul constructiilor se scrie la INNOCONSTRUCT 2025

today24 Apr. 2025
Angajeaza inteligent: Cum sa pui intrebarile corecte la interviu pentru a evita surprizele neplacute
Companii

Angajeaza inteligent: Cum sa pui intrebarile corecte la interviu pentru a evita surprizele neplacute

today24 Apr. 2025
Doar un imprumut de la FMI mai poate salva Romania! Cheltuielile publice trebuie reduse de urgenta. Analist: situatia e alarmanta
Economie

Doar un imprumut de la FMI mai poate salva Romania! Cheltuielile publice trebuie reduse de urgenta. Analist: situatia e alarmanta

today24 Apr. 2025
Fraude online. Cum au ajuns escrocii sa-ti fure bani din cont dintr-un simplu click si ce trebuie sa faci pentru a te proteja pe internet
Protectia datelor cu caracter personal

Fraude online. Cum au ajuns escrocii sa-ti fure bani din cont dintr-un simplu click si ce trebuie sa faci pentru a te proteja pe internet

today24 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x