“Achizitia accelereaza strategia Federal-Mogul pe termen lung – de a consolida principalele linii de produse, inclusiv portofoliul global de materiale de frictiune pentru echipamente originale si pentru clientii aftermarket. Credem ca aceasta tranzactie va aduce beneficii semnificative tuturor partenerilor.”, spune Carl C. Icahn, Presedinte al Consiliului Federal-Mogul.
“Tehnologiile de franare Honeywell, recunoscute la nivel global, alaturi de standardele inalte ale companiei, fac din aceasta achizitie o completare solida a portofoliului nostru global de materiale de frictiune”, a declarat Kevin Freeland, CEO, Federal-Mogul Vehicle Components. ”Imbinand expertiza Federal-Mogul si Honeywell in franare, ne asteptam sa obtinem beneficii importante din oportunitatile de sinergie din toate ariile. Clientii din toate segmentele si regiunile vor putea beneficia de ce e mai bun din ambele companii.”
Achizitia Honeywell va intari pozitia Federal-Mogul in ceea ce priveste tehnologiile de fabricatie si inginerie in domeniul franarii, sporind capacitatea si capabilitatea productiei. Clientii globali, atat de echipamente originale, cat si aftermarket, vor putea astfel beneficia, la costuri competitive, de cele mai inovatoare solutii.
In prezent, Federal-Mogul ofera o gama extinsa de echipamente originale pentru autovehicule si utilaje, precum si componente de franare aftermarket. Pe piata globala de piese aftermarket, compania comercializeaza liniile de produse de franare Wagner®, Ferodo® si Necto®. Federal-Mogul este dintre primele companii care a oferit clientilor de echipamente originale produse de franare fara (sau cu continut redus de) cupru. De curand, Compania a lansat si pe piata aftermarket placutele de frana cu continut redus de cupru.
Federal-Mogul (NASDAQ: FDML) este o companie de frunte in domeniul productiei si distributiei globale de piese si servicii pentru producatorii de vehicule si operatorii de service-uri, atat pe piata automobilelor si echipamentelor pentru vehicule comerciale usoare, medii si grele, navale, feroviare si aerospatiale, cat si pe piata energetica sau industriala. Produsele Companiei contribuie la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2 si cresc siguranta vehiculelor.
Federal-Mogul opereaza prin doua divizii de afaceri independente, fiecare dintre acestea avand un CEO ce raporteaza Consiliului Director Federal-Mogul. Divizia Federal-Mogul Powertrain proiecteaza si produce componente pentru sisteme de propulsie pentru echipamente originale si sisteme de protectie pentru automobile si vehicule grele, industriale si de transport. Divizia Federal-Mogul Vehicle Components vinde si distribuie un portofoliu larg de produse, peste 20 de marci recunoscute pe piata globala de aftermarket. In acelasi timp, ofera producatorilor de echipamente originale produse de frinare, directie-suspensie, stergatoare, si alte componente auto. Marcile Federal-Mogul disponibile pe piata aftermarket includ stergatoare ANCO®, bujiile, stergatoarele si filtrele Champion®; produsele de motor AE®, Fel-Pro®, FP Diesel®, Goetze®, Glyco®, Nural®, Payen® Sealed Power®; piesele de directie si suspensie MOOG® si produsele de franare Ferodo® si Wagner®.
Federal-Mogul a fost fondata in Detroit, in 1899. Compania are 44.500 de angajati in 34 de tari, cu sediul central in Southfield, Michigan, Statele Unite. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.federalmogul.com .
Declaratiile incluse in acest comunicat de presa, care nu sunt un fapt istoric, reprezinta “Declaratii Anticipative”. Rezultatele exacte pot diferi datorita unor factori importanti, descrisi in cel mai recent raport Federal-Mogul catre SEC, Formularul 10-K, ce pot fi revizuiti si suplimentati in rapoarte subsecvente catre SEC, formularele 10-Q si 8-K. Acesti factori includ, printre altii, fluctuatia in productia domestica sau externa de vehicule, fluctuatia cererii de vehicule ce contin produse Federal-Mogul, abilitatea companiei de a reduce costuri sau a eficientiza productia pentru a compensa sau depasi reducerile de costuri, cerute contractual sau datorate competitiei, pentru a obtine noi contracte, conditiile de pe piata auto, succesul segmentarii companiei pe piata echipamentelor originale si aftermarket si a efectelor corespunzatoare, si
conditiile generale economice globale sau regionale. Federal-Mogul nu intentioneaza si nu isi asuma obligatia de a actualiza declaratiile anticipative.