Fashion Days. Ce buget au alocat romanii pentru haine si accesorii in a doua jumatate a anului 2017
fashion dayscomenzi fashion daysproduse fashion days
Romanii continua sa isi doreasca produse vestimentare, incaltaminte si accesorii de la branduri de top, astfel ca si-au marit bugetul mediu pe care l-au alocat, de la 150 de lei, in perioada ianuarie-iunie, la 245 de lei per produs, in intervalul iulie-decembrie 2017. In a doua jumatate a anului trecut, clientii Fashion Days au inclus peste 2,3 milioane de produse, in valoare de peste 560 de milioane de lei, in sectiunea FAVORITE, cu 38% mai multe decat in primele 6 luni.
Cele mai dorite branduri de catre clientii Fashion Days Romania au fost United Colors of Benetton, Zee Lane Denim si Puma, spre deosebire de primul interval al anului, cand producatorii preferati au fost NEXT, Zee Lane si GUESS. De remarcat este ca Zee Lane, marca proprie Fashion Days, se regaseste cu 3 linii diferite in top 10 branduri favorite pe fashiondays.ro: Zee Lane Denim, Zee Lane Collection si Zee Lane.
In paralel, clientii Fashion Days Bulgaria si-au dorit cel mai mult produse de la branduri precum Liu Jo, Guess, GUESS Jeans, Love Moschino, Diesel si Calvin Klein Jeans. In Ungaria, principalul brand a fost Desigual, urmat de Zee Lane, Zee Lane Denim, Guess si NEXT.
Pretul mediu al unui produs adaugat in sectiunea FAVORITE este de 245 de lei, in crestere cu 63% fata de prima jumatate a anului, cand pretul mediu a fost 150 de lei. Cresterea bugetului se reflecta si in pretul celor mai scumpe articole dorite de catre clientii Fashion Days Romania in ultimele 6 luni:
Ceas cu bratara din ceramica Rado – 89.289 de lei
Ceas cronograf automatic auriu rose cu negru Longines – 35.790 de lei
Ceas automatic Revolution Vulcain – 32.299 de lei
O alta modificare este si cea a raportului dintre numarul de produse adaugate in sectiunea FAVORITE de catre femei si barbati. Procentul barbatilor interesati de trendurile din fashion a crescut, de la 20,5% la 26,5%, in timp ce femeile au reprezentat un procent de 73,5%. Lista de produse favorite a doamnelor a continut, in medie, 29 de produse, in timp ce a barbatilor 19 articole.
Topul produselor dorite de catre romani:
Cizme scurte din piele intoarsa Classic UGG – adaugate de peste 380 de ori in sectiunea FAVORITE
Cizme scurte maro din piele intoarsa Bailey UGG – adaugate de peste 370 de ori in sectiunea FAVORITE
Bocanci de piele nabuc si piele intoarsa cu captuseala Zee Lane – adaugati de peste 330 de ori in sectiunea FAVORITE
Daca principalele alegeri ale clientilor Fashion Days Romania sunt reprezentate de incaltaminte si haine, in Bulgaria si Ungaria cel mai dorit articol face parte din categoria accesoriilor:
Top produse preferate de clientii din Ungaria:
Set ceas si bijuterii Fossil – adaugat de peste 100 de ori in FAVORITE
Cizme scurte din piele Vagabond – adaugate de 85 de ori in FAVORITE
Pantofi slip-on barbatesti Calvin Klein – adaugati de 47 de ori in FAVORITE
Top produse preferate de clientii din Bulgaria:
Ceas auriu de dama Fossil – adaugat de peste 180 de ori in FAVORITE
Pantofi sport barbatesti Le Coq Sportif – adaugati de peste 130 de ori in FAVORITE
Ceas cu cronograf Zee Lane Collection – adaugat de peste 110 ori in FAVORITE
"Evolutia wishlistului Fashion Days ne arata ca romanii vor tot mai mult sa fie in pas cu trendurile din fashion. Sunt atenti, insa, si la preturi, astfel ca in perioadele premergatoare evenimentelor de reduceri am avut cresteri spectaculoase a numarului de articole adaugate in sectiunea FAVORITE. Cu o saptamana inainte de Black Friday, de exemplu, am avut o crestere de 1.400% a numarului de produse adaugate in wishlist", spune Robert Berza, General Manager, Fashion Days.
Aplicatiile pentru iOS si Android raman nu doar cel mai important portal de vanzari pentru Fashion Days, cu 60% dintre comenzi generate in decembrie, dar si mediul cel mai eficient de adaugare al produselor in wishlist: 2 din 3 produse au fost adaugate in sectiunea FAVORITE de pe telefonul mobil in Romania, in timp ce in cazul Ungariei si Bulgariei numarul de produse salvate in sectiunea FAVORITE de pe smartphone-uri a crescut cu aproximativ 20% fata de prima jumatate a anului anterior.
Cercetarea Fashion Days reflecta comportamentul de consum din intervalul iulie - decembrie 2017 si este realizata pe toata baza de clienti activi in aceasta perioada, indicand preferintele acestora in materie de tendinte, categorii de produse, branduri favorite si preturi asociate produselor dorite. Fashion Days va analiza bianual preferintele clientilor in tarile in care compania este prezenta si evolutia lor in functie de sezon.
DESPRE FASHION DAYS
Fashion Days este cea mai mare destinatie online de fashion din regiune cu peste 700 000 de clienti ce ofera o selectie vasta de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse ale brandurilor internationale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.
Totodata, Fashion Days ofera servicii cu valoare adaugata precum livrarea si returul gratuite, iar clientii beneficiaza de optiuni diversificate de livrare, precum livrarea in peste 500 de oficii ale Postei Romane, achizitionarea rapida a produselor prin aplicatia mobila sau posibilitatea introducerii articolelor dorite in sectiunea FAVORITE. De asemenea, clientii pot plati sigur, usor si rapid prin optiunea Pay by Click ce salveaza datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege optiunile de plata in rate, disponibile cu partenerii bancari. Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid.