Facturile la Hidroelectrica: modificari pe facturi, cum vor afla romanii cat au consumat anul trecut, la ce sa se astepte
facturi hidroelectricahidroelectrica facturi
Facturile celor cateva sute de mii de consumatori casnici abonati la gigantul de stat Hidroelectrica sunt in atentia publica in acest moment.
Unii consumatori au inceput deja sa primeasca facturile si trebuie precizate cateva elemente importante, astfel incat oamenii sa stie la ce sa se astepte si sa stie daca ceea ce li se intampla este normal sau nu.
Modificari pe facturile Hidroelectrica. Apar noi coduri de consum
"Stimati clienti,
Va anuntam ca pentru luna februarie 2023, perioada in care se preiau autocitirile este 22.02.2023-26.02.2023.
Dorim sa va aducem totodata la cunostinta ca, odata cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmand a se regasi inscrise pe facturile viitoare.
Pentru a facilita aceasta tranzitie, in urmatoarele luni puteti transmite indexul autocitit folosind oricare din cele doua coduri (cel vechi sau cel nou).
Va multumim pentru intelegere!
S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.", este informarea primita de clientii companiei.
Facturile vor veni pe rand
Unii consumatori nu au mai primit o factura de 10 luni de zile. Oamenii sunt disperati, deoarece nu stiu cat au de platit si se tem ca se vor trezi cu un teanc de facturi in brate pe care vor fi nevoiti sa-l achite deodata. Nu se pune problema de asa ceva.
Oficialii companiei au transmis ca vor emite facturile pe rand. Deja acum, in februarie 2023, au inceput sa fie emise facturile pentru luna iunie 2022.
"Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioara a inceput la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie si am luat decizia ca totusi facturile sa nu vina intr-un singur calup, ci sa vina pe fiecare luna in parte, cu un anumit decalaj", a explicat Bogdan Badea, presedinte al Directoratului
Hidroelectrica, citat de
Antena 3 CNN.
Veti avea posibilitatea de a plati in rate
Din moment ce facturile intarzie atat de mult timp, este firesc ca oamenii sa aiba posibilitatea de a opta pentru a plati in rate. Esalonarea se poate solicita atat online, cat si in sediile fizice ale companiei.
Pentru consumatorii interesati de aceasta optiune, trebuie precizat ca plata va putea fi esalonata in cel mult 6 rate lunare de valori egale. De asemenea, in perioada esalonarii trebuie achitate facturile curente, impreuna cu ratele esalonate.
Compania a ajuns sa fie coplesita. Clientii asteapta zeci de minute la telefon, sunt sute de mii de apeluri din tara
Hidroelectrica este furnizorul de energie cu cel mai avantajos pret pentru consumatorii casnici, motiv pentru care a ajuns sa aiba in portofoliu sute de mii de clienti, foarte multi migrand de la alte companii, in cautarea unor preturi mai mici. La finele lunii septembrie, Hidroelectrica transmitea faptul ca primeste zilnic aproximativ 5.000 de solicitari din partea gospodariilor, pentru a li se furniza de aici energie electrica. La acel moment, seful companiei si-a exprimat in Parlament speranta ca Hidroelectrica va reusi sa metina si-n continuare ofertele avantajoase pentru populatie.
De asemenea, el a mai transmis ca romanii ce doresc sa devina clienti ai Hidroelectrica pot sta linistiti cu privire la sansele lor de a fi acceptati. Compania a spus nu va refuza nicio cerere venita din partea populatiei si a dat asigurari ca poate face fata cererii mari, "societatea avand capacitatea necesara pentru acoperirea angajamentelor asumate si pentru preluarea contractelor viitoare".
Totusi, intre timp, compania pare sa fi fost coplesita de volumul urias de clienti, daca tinem cont de faptul ca facturile au intarziat luni la rand, iar telefoanele in cadrul companiei suna continuu, putini clienti apucand insa sa intre in legatura cu un operator.
"30 de minute. Atat asteapta, in medie, cineva care suna la Hidroelectrica, pentru a cere explicatii in legatura cu facturile ... Sunt din ce in ce mai multi clienti nemultumiti de acest furnizor din moment ce numai in ultimul trimestru din 2022 compania Hidroelectrica a inregistrat peste 364.000 de apeluri, iar din acest volum s-a raspuns efectiv la 73.000", potrivit
Observator.
Foto: manager.ro