Noua platforma va include in mod frecvent review-uri text si tutoriale audio-video pentru telefoane, smartphone-uri si tablete, pentru a oferi clientilor si potentialilor clienti, o parere obiectiva despre dispozitivele mobile comercializate pe plan local. In plus, aceasta are disponibila si functia de chat, unde clientii pot adresa membrilor echipei The PhoneGeeks orice intrebari legate de dispozitivele mobile preferate.
„Vrem sa oferim gratuit clientilor si potentialilor clienti toate informatiile de care au nevoie pentru a lua cea mai buna decizie de cumparare. Platforma a fost gandita sa fie user friendly, iar legatura cu consultantii The PhoneGeeks sa fie simpla, directa si rapida, pentru rezolvarea facila si in timp real a tuturor problemelor cu care se confrunta clientii de telefonie mobila. Aceasta este si marele avantaj al noului website”, a explicat Cristina Szabo, marketing manager al EuroGsm.
In plus fata de review-uri si functia de live chat, platforma va include si sectiuni dedicate, unde sunt disponibile fara niciun cost informatii utile si manuale despre utilizarea dispozitivelor mobile sau sfaturi despre personalizarea telefonului cu ajutorul aplicatiilor dedicate.
Astfel, in cadrul sectiunii Geektionary, vizitatorii pot afla definitii ale unor cuvinte specifice telefoniei mobile sau termeni tehnici utilizati la descrierea telefoanelor mobile. La sectiunea GeekApp, sunt disponibile o serie intreaga de informatii despre aplicatiile mobile, astfel incat utilizatorii isi pot personaliza telefonul in functie de nevoi, dar si ultimele tendinte in materie de aplicatii business, lifestyle sau pentru petrecerea timpului liber. Utilizatorii mai putin experimentati vor gasi in sectiunea Geeksteps informatii complete pentru configurarea telefonului mobil.
„Odata cu lansarea noului website, ne dorim sa crestem interactiunea cu clientii si astfel sa facilitam intelegerea si utilizarea dispozitivelor mobile”, a adaugat Cristina Szabo.
The PhoneGeeks, divizia tehnica a EuroGsm este specializata in rezolvarea oricaror probleme legate de telefonia mobila, membrii echipei avand rolul de a da sfaturi clientilor si de a incuraja utilizarea dispozitivelor mobile.
The PhoneGeeks, exploratorii lumii telecom
Alaturi de platforma online, EuroGsm va lansa si noua campanie de imagine a diviziei de tehnica si telefonie mobila, The PhoneGeeks, sub sloganul „Exploratorii lumii telecom”. Noul concept de branding va fi axat pe explorarea lumii tehnologice si a gadget-urilor cu ajutorul phonegeeks-ilor, indivizi cu “abilitati tehnice superioare”, capabili sa ruleze si sa testeze cele mai noi telefoane mobile si tablete.
„Am pornit de la conceptul de jungla tehnologica deoarece, ca si in cazul naturii, lumea telecom este intr-o permanenta evolutie, iar supravietuitorii sunt cei care se adapteaza cel mai rapid schimbarilor. EuroGsm a reusit sa faca acest lucru, iar The PhoneGeeks sunt in permanenta dispusi sa impartaseasca din cunostintele lor in materie de tehnica si telefonie mobila si sa ii ajute pe cei care intampina dificultati in acest domeniu”, a precizat Cristina Szabo.
Modul de comunicare al The PhoneGeeks, simplu, prietenos si apropiat de utilizatorul final va ramane neschimbat, acestia mizand in continuare pe transparenta si obiectivitate in review-urile de gadget-uri si aplicatii.
„Phonegeeks-ii sunt ghizii pe care ti-i doresti atunci cand decizi sa explorezi drumul tehnologiei, deoarece ei stiu toate avantajele, dar si capcanele, fiind capabili sa ofere cele mai bune sfaturi atunci cand vine vorba de telefoane mobile si gadget-uri”, a incheiat Cristina Szabo.