Eugenia ii indulceste pe americani
eugeniabiscuti eugeniaexport suabiscuti romanesticompania dobrogea
Este ca un sandwich dulce. Intre doi biscuti lunguieti sta cuminte o crema de cacao cu un iz melancolic de rom. Pe multi gustul ii poarta in copilaria comunista. Cei mai tineri i-au descoperit insa in varianta moderna. Ce nu stiu nici unii, nici altii este ca celebrii biscuti Eugenia au trecut Atlanticul.
Biscuitii Eugenia se regasesc printre acele branduri romanesti care au supravietuit admirabil tranzitiei de la economia centralizata la cea de tip capitalist. Si a facut-o chiar cu succes. Reinventat, produsul este exportat in prezent in Statele Unite.
Compania "Dobrogea", producatorul biscuitilor exporta de aproape doi ani mai multe tipuri de produse in Statele Unite.In general, se trimit aici produse cu termen de valabilitate si valoare adaugata mare, informeaza
Romania Libera.
"In general am urmarit sa intram in marile metropole, unde exista o concentratie mai mare de emigranti, cum ar fi Chicago, New York. Urmarim ca strategie de intrare pe piata imigrantii, dar vrem sa transcendem catre publicul american", precizeaza Dan Zafiu, directorul de export al companiei.
Pentru ca rezultatele sunt promitatoare, planurile sunt marete. Compania spera sa ca se vor gasi investitori pentru deschiderea unei linii de productie in SUA.
Dobrogea Grup, producatorul marcilor Eugenia, Merlin (biscuiti), dar si Bonpana, Bongrana si Bongrana Sana (paine toast), este unul dintre cei mai importanti producatori din segmentul local de morarit si panificatie.
Grupul din Constanta este format din cinci companii, respectiv Dobrogea Biscuit Constanta (productie), Transserv Dobrogea Constanta (transport), Dobrogea Onix Constanta (distributie locala), Prodglobal Galati (distributie zonala) si Fresh Dobrogea Constanta (retea de magazine) si controleaza noua unitati de productie.
In 2010, Compania Dobrogea Grup a primit distinctii la sectiunea "Cea mai eficienta promotie" si "Cel mai puternic brand", la Gala Premiilor "Piata", ale industriei bunurilor de larg consum.