Ericsson lanseaza Future TV Anywhere, o platforma care va revolutiona modul in care ne uitam la TV
ericssonutilizatoriplatformamwc 2014barcelonacompanii
Noile tehnologii redefinesc experienta consumatorilor legata de TV si media. Totusi, desi aceste tehnologii exista si sunt folosite, experienta vizionarii continutului video poate fi fragmentata si frustranta. Consumatorii folosesc numeroase servicii video pentru a gasi continut si trec de pe un dispozitiv pe altul, dispozitive ce au diferite functionalitati dedicate vizionarii continutului media. In acest context, operatorii de servicii TV trebuie sa inoveze si sa devina din ce in ce mai eficienti. Mai mult decat atat, se preconizeaza ca, pana in 2020, vor exista cel putin 50 de miliarde de dispozitive conectate, dintre care 15 miliarde vor oferi utilizatorilor servicii video. Ericsson (NASDAQ: ERIC) este constient de aceste provocari si dezvolta un ecosistem pentru viitorul televiziunii, un viitor in care continutul video si TV este disponibil oriunde si pe orice dispozitiv, iar experienta vizionarii evolueaza alaturi de consumator.
In acest sens, Ericsson lanseaza platforma Future TV Anywhere, aducand tehnologiile web moderne in lumea operatorilor de servicii TV. Aceasta platforma va permite operatorilor sa combine calitatea si diversitatea continutului video premium cu interactivitatea si capabilitatile de vizionare pe multiple ecrane ale serviciilor OTT (over-the-top).
Ericsson dezvolta o platforma completa si integrata pentru furnizorii de servicii Pay TV bazata in intregime pe tehnologii cloud si web. Aceasta platforma ii ajuta pe operatorii TV sa reactioneze repede la schimbarile din piata, avand posibilitatea de furniza si actualiza eficient serviciile pe care le ofera, dar si sa sustina traficul intens de continut video asociat cu transmisiile TV live. In plus, sistemul analizeaza volume mari de date pentru a ajuta operatorii sa gestioneze repede noile investitii si eficient din punct de vedere al coturilor.
„Serviciile TV premium disponibile printr-o conexiune la internet constituie o parte importanta a strategiei Ericsson pe segmentul TV&Media, permitandu-ne sa inovam constant si sa ne implementam solutiile repede, astfel incat clientii nostri sa poata avea un avantaj competitiv pe acest segment de piata”, a declarat Per Borgklint, Senior Vice President and Head of Business Unit Support Solutions, Ericsson. „Investitiile pe care le facem in acest domeniu pozitioneaza Ericsson ca unul dintre cei mai buni parteneri pentru a-i ajuta pe operatori sa livreze o experinta de calitate pentru vizionarea continutului TV, oriunde si oricand, dar si pentru a monetiza o gama larga de servicii adiacente”, a adaugat acesta.
Ericsson are peste 2.000 de clienti care furnizeaza servicii de emisie video si TV in peste 100 de tari si care beneficiaza de solutiile companiei in materie de compresie video. Mai mult decat atat, peste 50% din continutul video la cerere din intreaga lume este acum procesat cu ajutorul tehnologiilor Ericsson. Unul din trei canale IPTV folosesc solutii Ericsson, ele fiind disponibile, zilnic, peste 8 milioane de abonati platitori de servicii TV la nivel mondial.
Ericsson va prezenta interfata pentru utilizatori si capabilitatile platformei Future TV Anywhere la Mobile World Congress 2014, Barcelona.
In perioada 24-27 februarie, Ericsson va fi prezent la Mobile World Congress 2014 in Barcelona, unul dintre cele mai importante targuri de tehnologie mobile din lume. Va invitam sa urmariti website-ul: http://www.ericsson.com/mwc2014/ pentru a afla mai multe despre lansarile si prezentarile sustinute de Ericsson in cadrul targului. De asemenea, va asteptam si la standul companiei care se va afla pe toata perioada targului in Hall 2, la numarul 2S60.