eMAG lanseaza categoria Home&Deco
emagechipaangajatireturvioleta lucacomenzi
eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, lanseaza astazi o noua categorie - "Home&Deco" - dedicata celor care doresc sa-si amenajeze sau decoreze locuinta. In principalele sectiuni din aceasta categorie - Bucatarie si servire, Curatenie si intretinere, Mobilier, Saltele, Decoratiuni - sunt listate deja peste 10.000 de produse a 34 de vendori.
„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontala. Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta a patra categorie lansata de la inceputul acestui an, dupa Auto, Sport si Activitati in aer liber si Food (Supermarket direct la tine acasa), ne aduce si mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online in care clientii pot gasi aproape orice produs”, declara Violeta Luca, Vicepresedinte si Director Executiv eMAG.
Gama permanenta in stoc raspunde celor mai diverse nevoi ale clientilor, de la cele personale la solicitarile din zona HoReCa, de la articole de baza la branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.
Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde in prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile in valoare totala de peste 90 de lei beneficiaza de livrare gratuita. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuita este de 250 de lei/comanda, iar livrarile se efectueaza in maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.
„Am ales sa lansam aceasta categorie acum din mai multe motive: oamenii revin din concedii cu idei, planuri si bugete noi pentru casa, se finalizeaza si constructiile incepute primavara si incep amenajarea si dotarea locuintelor. Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei”, spune Violeta Luca, Vicepresedinte si Director Executiv eMAG.
eMAG este cel mai mare magazin online din regiune si unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din Romania. In ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat in poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientarii sale permanente către client, manifestata prin servicii care creeaza noi standarde in piata, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garantia Plus si Deschiderea coletului la livrare.
Filosofia eMAG este ca online se poate cumpara orice. Oferta eMAG se extinde permanent, atat cu noi categorii de produse, cat si prin eMAG Marketplace, prima platformă online din Romania care grupează mai mulţi retaileri.
Echipa eMAG este formata din aproximativ 900 de angajati, iar pana la finalul anului aceasta va trece pragul de 1.000 de angajati, pe fondul diversificarii categoriilor de produse si al extinderii regionale. eMAG are programate, in acest an, investitii in valoare de 1 milion de euro in dezvoltarea si consolidarea echipei.