Echipa Leo Burnett se completeaza cu noi specialisti
leo burnettcreatiecopywriterechipaadvertising
Irina Becher este noul director de creatie la Leo Burnett, incepand cu aceasta vara. Totodata, in aceasta perioada, departamentul de creatie al agentiei de publicitate s-a extins si consolidat cu patru noi membri: Radu Olteanu si Adina Basag Teodorescu (senior copywriteri), alaturi de Cosmin Ezaru (Head of Art Directors) si Dinu Gojan (Senior Art Director).
Cu peste 10 ani de experienta in publicitate,
Irina Becher si-a facut copilaria in Friday Advertising si Publicis, pentru ca in 2005 sa devina copywriter la Leo Burnett. Ad’Or, Effie sau Portoroz sunt doar cateva dintre competitiile in cadrul carora Irina a obtinut pana acum nenumarate trofee importante, adaugand in portofoliul sau campanii pentru branduri precum Bergenbier, P&G (Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Always, Wella, Pantene), 24 Fun, Altex, Prigat, Petrom, Antipa, Doncafe, Cristim, Domo, Volkswagen, Skoda, Sensiblu, Garnier, OMV.
Noul senior copywriter din echipa Leo Burnett,
Radu Olteanu, a inceput sa lucreze in publicitate in 2001 in cadrul D’arcy Romania. A urmat experienta din agentiile TBWA, BBDO Moscow, Next Advertising. Pe parcurcul celor mai bine de zece ani, a lucrat pentru clienti precum Banca Transilvania, Beeline, Petrom, Rompetrol, Romtelecom, Murfatlar, ING, P&G, Albalact.
Radu a contribuit cu succes la nenumarate campanii recunocute si premiate la Epica, Golden Drum, New York Festivals, AdPrint, Ad’Or, Effie, ADC*RO Awards si publicate de Luerzer’s Archive.
„De ce Leo? Pentru ca momentele in care ti se pare ca o agentie este
the place to be sunt rare si nu trebuie ratate. Si dupa doua saptamani, toate lucrurile bune pe care le-am auzit despre Leo mi s-au confirmat. Cafeaua de la parter, spre exemplu, e excelenta” a declarat Radu.
De asemenea, Leo Burnett isi completeaza echipa de creatie prin venirea
Adinei Basag Teodorescu. 2002 este anul in care Adina s-a decis sa incerce publicitatea. Ulterior, a urmat colaborarea cu agentii precum Ogilvy, Scala JWT si Graffiti BBDO unde a fost Group Creative Director. Adina are in portofoliu campanii pentru Nestle, Unilever, Tuborg, Dacia, Romtelecom, Pepsi, Banca Romaneasca, nominalizari si premii la Effie, Portoroz sau Ad’Or. Campania „Ghidul” pentru Banca Romaneasca a fost recunoscuta la Ad’Or 10 ani drept „cea mai buna campanie a deceniului” la categoria finance.
„Dupa o cura belgiana de antreprenoriat si ciocolata, ma bucur sa revin in publicitatea romaneasca intr-o agentie fresh, cu planuri marete” a declarat Adina despre venirea ei la Leo.
Cosmin Ezaru s-a alaturat echipei Leo Burnett in pozitia de Head of Art Directors. A debutat in 1998 in publicitate si a acumulat o vasta experienta in agentii precum GMP, Tempo Advertising si Graffiti BBDO, unde a lucrat pe conturi importante: Dacia, Pepsi, Timisoreana, Tuborg, Skol, Romtelecom, BCR, Banca Romaneasca, Millenium Bank, Orange. Lucrarile lui s-au bucurat de aprecierea juriului din cadrul festivalurilor internaţionale şi naţionale, unde a obtinut premii importante de creatie la Ad’Or, Golden Drum, New York Festivals si Epica, dar si premii Effie. Despre venirea lui Cosmin spune: „Leo Burnett mi-a oferit oportunitatea de a construi multe lucruri frumoase alaturi de o echipa de adevarati seniori, pentru niste clienti pe care multi creativi si i-ar dori”, spune el.
Dinu Gojan revine in echipa Leo Burnett ca Senior Art Director. Cu 15 ani experienta in advertising, Dinu a lucrat in Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather si Leo Burnett, pe conturi precum Kraft, Friesland, Orange, BRD Societe Generale, P&G (Head & Shoulders, Tide, Bonux, Always), Petrom, Bergenbier. „Sunt perfect de acord cu Walt Disney”, spune Dinu, „daca poti sa visezi, poti sa si faci”.
„In ultimele luni, am construit o echipa creativa solida, cu oameni vii, cu chef de viata, care iubesc ceea ce fac si vin in fiecare zi in agentie din placerea de a munci in acest domeniu. Iar rezultatele se vad deja prin implicare, prin noile proiecte realizate si cele noi castigate pe care le vom aduce la viata in perioada urmatoare”, adauga Lorand Balint.