Doncafe lanseaza o noua campanie de comunicare pentru consumatoarele de cafea instant
doncafecafeacampaniiprodusefemeicopiicariera
Doncafe lanseaza o noua campanie de comunicare, dedicata consumatoarelor de cafea instant.
Mergand in casele romancelor consumatoare de cafea instant si stand de vorba cu ele, Doncafé a ajuns sa cunoasca foarte bine femeia moderna. Inspirat de sugestiile venite direct de la consumatori, Doncafé continua platforma "Momentul tau Doncafé" si aduce la viata o noua poveste emotionanta, ce completeaza portretul femeii moderne, explicand totodata rolul Doncafé in viata ei. Campania este semnata de echipa McCann Worldwide.
„Noua campanie construieste in continuare pe platforma <<Momentul tau Doncafe>>, lansata anul trecut. Diferenta dintre cele doua campanii porneste din produs: cafeaua instant se prepara mult mai repede si iti confera boost-ul de energie de care ai nevoie in cursul unei zile haotice, cand nu stii ce sa faci mai intai. Discutiile cu consumatoarele de cafea instant pe care le-am avut ne-au confirmat faptul ca “momentul instant” este perceput ca fiind mai scurt decat “momentul cafelei prajite si macinate”, dar este cel putin la fel de important si de intens, tocmai pentru ca ajuta la pastrarea ritmului alert de care e nevoie in zilele noastre. Pe scurt, atunci cand ai milioane de lucruri de facut, ai nevoie si de un moment pentru tine, prin care te poti deconecta si re-conecta. Si aici intervine Doncafe”, spune Diana Ceausu, Head of Strategy McCann Erickson.
Daca in prima executie, Doncafé celebra femeia care punea pe primul plan nevoile familiei si ale prietenilor, noul spot ne vorbeste despre modul in care femeile fac fata in primul rand responsabilitatilor carierei, dar si ale familiei si casei.
Fie ca este vorba de pregatirea pachetului pentru scoala al copilului, de cursa pentru a ajunge la timp in locurile stabilite, de intalniri presante la birou sau proiecte ce trebuie finalizate, intre toate aceste provocari zilnice, femeile au nevoie de un moment doar pentru ele, un moment de liniste si introspectie, in care savureaza o ceasca de Doncafé Instant si se re-energizeaza pentru a face fata multitudinii de activitati cotidiene.
Campania se va desfasura pana la finalul lunii septembrie si include produsele Doncafé Elita Instant, Doncafé Selected Instant, Doncafe Selected Premium, Doncafé Original.