Domeniile Ostrov a crescut la 6 luni cu 20%
domeniile ostrovcompaniipodgoriecoraproductielidl
Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov a inregistrat in primul semestru din 2013 o crestere a cifrei de afaceri cu peste 20%, depasind 9,5 milioane lei, fata de cele 7,5 milioane lei din aceeasi perioada a lui 2012.
Factorii pe care se sprijina evolutia pozitiva a afacerilor Domenile Ostrov, au fost atat cresterea calitatii vinurilor de la an la an, si asta datorita investitiilor masive in replantatii de vita de vie din ultimii ani, cat si cresterea sectorului HoReCa. Ponderea sectorului HoReCa este de 30% din totalul vanzarilor din prima jumatate a anului, in crestere cu 10% fata de anul trecut, restul de 70% fiind reprezentat de sectorul de retail.
„Premisele acestei cresteri au fost in primul rand investitiile masive din ultimii ani si cresterea prezentei noastre in HoReCa. Astfel acum avem pe rod toata suprafata de vie, avem calitatea dorita, dar producem si cantitati considerabile mai mari de vin DOC si IG. Un rol important l-a avut si cresterea sectorului HoReCa si noua gama de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve, pe care piata romaneasca a inceput sa le aprecieze din ce in ce mai mult.” declara Oana Belu.
Pentru sfarsitul lui 2013 oficialii companiei estimeaza mentinerea cresterii de 20% inregistrata in 2012 si in primul semestru din 2013, urmand sa ajunga la un nivel de 19 milioane de lei cu cantitate estimata de 7,5 milioane litri de vin, fata de cele 16 milioane de lei din 2012.
”Pe langa investitiile in replantari si achizitionarea de capacitati de productie cu tehnologii de ultima generatie, un rol important in evolutia pozitiva a avut-o consumatorul final care si-a reeducat gustul si abordarea cand vine vorba de alegerea vinului. In acest sens se poate observa o tendinta de crestere in zona soiurilor, in detrimentul vinului de masa si faptul ca vinurile demiseci si seci cresc in pondere de la an la an.” declara Oana Belu.
“Domeniile Ostrov” reprezinta brandul “umbrela” sub care se comunica gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se intinde pe 1300 de hectare. Alaturi de podgoria de vita de vie, compania mai detine 500 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume. Vinurile Domeniile Ostrov sunt listate in lanturile de magazine Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora si Kaufland.
Gamele de vin comercializate de Domeniile Ostrov sunt: Vinaria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare si Canaraua Fetii.